מחפשים עריק

בליכוד הציעו תפקיד שר לח"כ מ'כחול לבן'

ח"כ גדי יברקן, מקום 33 ברשימת 'כחול לבן', קיבל הצעה להצטרף לקואליציה ולקבל תפקיד שר, שמיועד לישראל ביתנו, על רקע אי ההתקדמות במו"מ עם מפלגתו של ליברמן (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות הכנסת)

בכירים במפלגת 'הליכוד' פנו לח"כ גדי יברקן, הממוקם במקום 33 ברשימת 'כחול לבן' לכנסת, והציעו לו להצטרף לקואליציה בתמורה לתפקיד שר.

על פי הדיווח החדשות 12, לפי בכירים בכחול לבן, התפקיד שהוצע לו, הוא תיק העלייה והקליטה, נושא הקרוב לליבו של יברקן, מעצם היותו יוצא אתיופיה.

יצוין כי התיק יועד למפלגת ישראל ביתנו, אך בשל הקשיים שמערים אביגדור ליברמן, מחפשים בליכוד עריקים ממפלגות אחרות - כדי לייתר את הצורך בליברמן.

לפי הדיווח, חבר הכנסת אמר לנציגי הליכוד שהוא מעריך את מפלגתם אבל לא יכול לחיות עם דרך ההתנהלות של הנהגתה, שלטענתו לא מוסרית.

בעבר דווח ב'ידיעות אחרונות', כי נתן אשל, בכיר בצוות המו"מ של הליכוד ומקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, פועל כדי לנסות להביא לעריקתם של ח"כים מסיעת "כחול לבן" לשורות הליכוד והיעד החם היא הח"כית החרדית, עומר ינקלביץ.

בפוסט בעמוד הפייסבוק שלה הכחישה: "אני מתנצלת מראש על שאני צריכה להרוס סיפור צבעוני טוב, אבל מי שמכיר אותי יודע שאין לפנטזיה הזו בדל של סיכוי - מדובר בשקר מוחלט!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר