הסתה ברשת

סער עם כאפיה? "הפחדה ואיומים לא יעבדו"

תמונתו של בכיר הליכוד גדעון סער עם כאפיה לראשו עלה ברשת עם הכיתוב "בוגד" ו"זרוע השטן", זאת, לאחר שהביע את דעתו נגד חוק החסינות לראש הממשלה נתניהו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום מסך, מתוך פייסבוק)

לאחר שמתח ביקורת פומבית על ראש הממשלה בנימין נתניהו, נגד חוק החסינות ומוקדם יותר נגד ההחלטה להפסקת אש מול חמאס, סופג בכיר הליכוד, גדעון סער, ביקורת רבה ברשתות החברתיות מתומכי נתניהו.

היום (ראשון) החליט סער להבהיר מה דעתו על ההסתה נגדו, והעלה לציוץ בחשבון הטוויטר שלו צילם מסך מתוך פייסבוק, בטענה כי מדובר ב"דוגמא אחת מני רבות להסתה המשתוללת ברשת מאז סוף השבוע".

בפוסט המדובר נראה סער חובש כאפיה לראשו, לצד כיתובים כמו "בוגד" ו"זרוע השטן חילחלה לימין". מחבר הפוסט כתב: "כיהודי הוא אויב בעיני כי הוא מושתל של השמאל והקרן החדשה, והם אויב יותר גרוע מאיראן. מול אויבים מבית יש להילחם ולהוקיע אותם".

בתגובה כתב גדעון סער: "שיטות של הסתה, הפחדה ואיומים לא יעבדו".

בפתח ישיבת הממשלה הבוקר תקפה השרה מירי רגב את סער ואמרה כי הוא "עשה טעות בהתנהלות שלו בעניין חוק שלא קיים".

"הייתי מצפה מאחד כזה שהיה שר שמבין את המורכבות של המשא ומתן לא להגיד דברים שפוגעים בנו במהלך המשא ומתן. האמירות שלו לא היו במקום".

רגב הוסיפה כי "התקשורת מברברת את עצמה לדעת חוק החסינות לא יהיה חלק מהמו"מ. יש לנו כרגע משימה אחת עד ה28 בחודש לסיים ההסכמים הקואליציוניים. מקווה שבסופו של יום תהיה אחריות של המפלגות הקטנות".

הסערה פרצה בעקבו דברי סער בראיון לחדשות 12, "תיקון חוק החסינות - מקסימום נזק ומינימום תועלת. חקיקה פרסונלית פוגעת באמון הציבור. לו אמרנו שנעשה זאת לא היינו מקבלים אותו אמון. החוק הזה יפגע בנתניהו.

לדבריו, "מישהו נתן לראש הממשלה עצה לא טובה. זה יפגע בליכוד ולא יועיל לנתניהו. אני לא היחיד שמוטרד מזה בסיעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר