השבת למרמס

ראש עיריית רמת גן: אפעיל תחבורה ציבורית בשבת

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, שנבחר בקולות החרדים, הודיע היום כי בכוונתו להפעיל בקרוב תחבורה ציבורית בשבת • סגנו החרדי מש"ס: פרישה לא תעזור (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
כאמל שאמה הכהן (צילום: פלטש 90)

זעם ברמת גן: ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן הודיע כי יפעיל תחבורה ציבורית בשבת החל מהתקופה הקרובה.

כרמל שאמה, איש 'הליכוד' בעברו, נבחר השנה לראשות העיר בין היתר על ידי קולותיהם של אנשי ש"ס, זאת לאחר קרב צמוד בינו לראש העיר הקודם ישראל זינגר.

מבדיקת 'כיכר השבת' עולה כי בערים שהופעלה עד כה תחבורה ציבורית בשבת, היו אלה יוזמות פרטיות או יוזמות פרטיות או יוזמות שהגיעו מטעם מרצ.

ראש העיר, הסמוכה לבני ברק, יפעיל תחבורה ציבורית בשבת. בנוסף הוציא ראש העיר סקר בחשבון הפייסבוק שלו, בו בדק מי מהתושבים בעד ומי נגד הפעלת תחבורה ציבורית בשבת בסופי שבוע.

יצוין, כי מפלגת יהדות התורה שלא הכניסה נציג לעירייה, תמכה בישראל זינגר לראשות העיר, אך הפסידה את הבחירות.

בתוך כך, בהצבעה שנערכה בישיבת מועצה בסוף השבוע בעיריית חדרה בניסיון לאשר תחבורה ציבורית בשבת, הצביעו מרבית החברים נגד היוזמה ובכך נפסלה האפשרות בשלב זה להפעלת תחבורה ציבורית בשבת בעיר.

סגר"ע רמת גן מטעם ש"ס עו"ד דוד מנחם הגיב בשיחה עם 'כיכר השבת': "הנושא הזה נידון לפני שתי קדנציות, אז הגישו הצעה לסדר להפעיל תחבורה ציבורית בשבת ונלחמתי על זה חזק מאוד ואז לא היה תח"צ בשבת.

"אני אומר לך חד משמעית כי לא תהיה תחבורה ציבורית בשבת. אלחם ואעשה הכל כדי שזה לא ייצא אל הפועל. ראש העיר מעריך את היותי בקואליציה שלו והוא לא ימנע ממני לפעול בנושא הזו.

"פרישה מהקואליציה לא תעזור בנושא הזה, אלחם נגד זה מתוך המערכת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר