פיגוע בקת"ב

צפו: האוטובוס בער, הנוסעות צרחו באימה

מחבלים יידו בקבוקי תבערה על אוטובוס שנסע דרומית לצומת הT בגוש עציון. הלהבות התלקחו ומספר נוסעים לקו בחרדה • בשל שיבושי קליטה, לא הצליחו לחייג לכוחות ההצלה (ביטחון)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: הצלה יו"ש)

מחבלים יידו במוצאי השבת בקבוקי תבערה לעבר אוטובוס, דרומית לצומת ה-T שבגוש עציון. בתיעוד ניתן לראות כיצד הלהבות התלקחו על השמשה הקדמית.

בתיעוד נשמעות מספר נוסעות שישבו בחלק האחורי של האוטובוס, מנסות להזעיק סיוע רפואי, אך אינן מצליחות בשל שיבושי הקליטה באזור, ונוסעות נוספות הצורחות בבהלה.

האירוע הסתיים עם 4 נפגעות חרדה שקיבלו טיפול במקום על ידי מתנדבי הצלה ללא גבולות יו"ש, ומד"א. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים קשים יותר.

נוסעים העוברים בקביעות במקום מתלוננים על בעיות הקליטה, דבר שלטענתם יכול במקרים אחרים להביא לסיכון חיי אדם, בשל העובדה שאי אפשר להזעיק את כוחות הביטחון.

בנוסף, דורשים התושבים, שקבוצה מהם התארגנו להפגין מול חטמ"ר עציון בדרישה מהצבא לפעול ביד קשה נגד המתפרעים הערבים, למנוע אישורי עבודה מסייעני הטרור.

יצוין כי לא מדובר באירוע ראשון בצומת ה-T, בו יידויי אבנים הפכו לדבר שבשגרה, ובמקרים רבים אף נגרמים נזקים לרכבים החולפים במקום.

שלמה נאמן, ראש מועצת גוש עציון מסר בתגובה: "מחד באופן המסורתי, אנו סומכים על כוחות הביטחון שישימו את ידם על המחבלים. מאידך קשה לנו להאמין כי בני העוולה יטופלו ביד קשה, כיוון שמערכת המשפט והענישה לא מתייחסת לתקיפות הללו כניסיון לרצח של ממש. אנו דורשים בתוקף מצה''ל, הממשלה ועוד יותר ממערכת המשפט לפעול נגד המפגעים כולל ענישה קולקטיבית שאין מנוס ממנה. לא נשלים עם טרור האבנים והבקתבי"ם נגד יהודים בצירי יהודה ושומרון!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר