כתב אישום חמור

הנהג הותקף קשות - כי "הסתכל חזק" • צפו

"למה אתה מסתכל עלי חזק?" - נשאל נהג רכב על ידי נהג אחר, וטרם הספיק לענות, הוא נשלף vחוצה מרכבו, וספג מכות אכזריות באמצעות אגרופים, בעיטות ואלות מעץ (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
תיעוד התקיפה הקשה (צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל הגישה לאחרונה כתב אישום, ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד נהג רכב וחבריו שתקפו יחדיו נהג אחר, בצורה אלימה ויוצאת דופן, רק כי הוא "הסתכל חזק" עליהם.

האירוע התרחש לפני חודש, אז התקבלה הודעה במוקד 100 של משטרת ישראל, מבית החולים בנצרת, על שלושה צעירים שהגיעו למקום כשהם חבולים, כתוצאה מתקיפה אלימה ברחוב בעיר.

מיד עם קבלת ההודעה הגיעו שוטרים לבית החולים, והחלו לגבות עדויות מהפצועים. לאחר מכן הם הצליחו לאתר את זירת האירוע, החלו באיסוף ממצאים במקום ופתחו בפעולות חקירה למציאת החשודים במעשה.

פעולות החקירה הניבו פרי, והחוקרים הצליחו כאמור לאתר 3 חשודים מקומיים בתקיפה האלימה, בגילאים 18 ו-20. החשודים נעצרו והובאו לחקירה, ובהתאם להתפתחויות בחקירה - נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה, ומעצרם הוארך מספר פעמים.

מפרטי כתב האישום שהוגש נגדם עולה, כי סמוך לשעה 16:00, התאריך 20.04, נהג הקורבן ברכבו באזור כיכר עבאס בנצרת, בעת שבמקום נוצר פקק תנועה. לפתע רכב יונדאי בצבע שחור נכנס במהירות למעגל התנועה, נעמד בסמוך לרכב של הקורבן ובין הנוסעים בשני הרכבים התחיל להתפתח דין ודברים.

בשלב מסוים ירד הנאשם מרכבו, יחד עם הנאשמים האחרים שהיו איתו ברכב, שאל את הקורבן: "למה אתה מסתכל עלי חזק?", פתח את דלת הנהג, כיבה את המנוע, הוציא את מפתחות הרכב מהסוויץ' והחל לתקוף את הקורבן יחד עם שאר הנאשמים, באמצעות אגרופים, עד שחבריו של הקורבן הצליחו להרחיק אותו.

אך בכך לא תם האירוע: הקורבן, יחד עם חבריו, נסעו מהמקום, ובמרחק של כ-150 מטר ממקום התקיפה, חסם הנאשם בעזרת רכבו את רכב הקורבן, שוב ירד מהרכב יחד עם הנאשמים האחרים, כשאחד מהם מחזיק בידו אלת עץ.

הנאשמים החלו מנפצים את שמשות הרכב והולמים בחוזקה על הרכב, ובשלב מסוים שלפו את הקורבנות החוצה והיכו אותם באמצעות אגרופים, בעיטות ואלות מעץ, עד שאלו נזקקו לטיפול רפואי.

העבירות בהן מואשמים כעת שלושת התוקפים, הן תקיפה, 'חבלה ממשית בצוותא' וחבלה במזיד ברכב. במקביל להגשת כתבי האישום, אף הוגשו נגדם בקשות למעצרם עד תום ההליכים.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר