הקרב על המימון

נתניהו תוקף את ועדת ההיתרים: "מדליפים"

בעקבות האולטימטום של ועדת ההיתרים, לקבלת מידע על הונו האישי - עד יום שישי, תוקף ראש הממשלה נתניהו את הוועדה וטוען כי הם מונעים מימון, מדליפים ופוגעים (חדשות)

ראש הממשלה נתניהו (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ועדת ההיתרים שליד מבקר המדינה שיגרה אמש (ראשון) אולטימטום לראש הממשלה בנימין נתניהו לפיו, עד יום שישי עליו לשלוח פרטים על הונו האישי, אחרת, הוועדה לא תדון בבקשתו לקבל תרומות לצורך מימון הגנתו המשפטית.

בתגובה, תוקף הבוקר ראש הממשלה נתניהו את הוועדה ואומר כי "זכותו של ראש הממשלה להתגונן מכתב אישום שמטרתו להפיל ראש ממשלה ולהחליף שלטון שלא בהליך דמוקרטי".

לדבריו, "ועדת ההיתרים מונעת מראש הממשלה לקבל סיוע במימון הגנתו המשפטית, בניגוד לאנשי ציבור אחרים שקיבלו סיוע למימון הגנתם".

ראש הממשלה הוסיף ותקף כי "כל מידע שנמסר לוועדה הודלף מיד באופן מגמתי ופוגעני תוך פגיעה אנושה בזכות לפרטיות שעומדת גם לראש הממשלה".

"בלי הסיוע הזה אין לראש הממשלה יכולת להתגונן אל מול המשאבים העצומים בהיקף של מאות מיליוני שקלים שהמדינה משקיעה בהגשת כתב חשדות חסר בסיס וחסר תקדים נגדו", הוסיף נתניהו.

כזכור, כבר לפני כשבועיים, הודיעה ועדת ההיתרים לנתניהו כי עליו לפרוש את מצב נכסיו ואת היקף ההון האישי שלו כמו כל מידע רלוונטי אחר כדי שהוועדה תוכל לפסוק בבקשתו לקבל מימון מאיל ההון ספנסר פרטידג' לצורך מימון ההגנה המשפטית בתיקי החקירה המתנהלים נגדו.

בעבר, דחתה הוועדה פעמיים את בקשותיו של נתניהו לקבל תרומות מאילי הון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר