מצוקת התושבים

זעם בבני ברק: מדוע בוטלה התחבורה לבת ים?

חברת דן קיצרה את הקו שהגיע מבני ברק לבת ים, ובחזרה, בשל עבודות הרכבת הקלה באזור - זאת מבלי לתת לתושבים שמשתמשים בקו אף לא חלופה מתאימה אחת (תח"צ, חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: חן לאופולד, פלאש 90)

קו 240, שבין היתר היה הקו המקשר בין העיר בני ברק לעיר בת ים, משנה מסלול - ולא יעבור עוד דרך העיר בני ברק.

בהודעה שמסרו מחברת דן נכתב, כי שינוי המסלול יחל מתאריך 24.5. כלומר, החל מהימים הקרובים, קו 240 לא יעבור בבני ברק. חברת דן לא מציעה לנוסעים חלופה לקו, בשלב הזה.

תושב העיר בני ברק המלמד בעיר בת ים מתוסכל ואומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "מאות תושבים בת ים ובני ברק נעים מידי יום על הציר הזה של בני ברק ובת ים באמצעות קו 240. איך משנים את המסלול מבלי לספק תחלופה?".

"קו 142 יוצא רק פעם בשעה ולא יענה על צרכי מאות התושבים שרגילים למסלול והתדירות של 240. איך מבטלים ככה קו?", זועם תושב אחר.

מחברת דן נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "קווי דן פועלים לפי רישיון שמתקבל ממשרד התחבורה. לאור כל האתגרים בהפעלת התחבורה הציבורית במטרופולין תל אביב, הוחלט לקצר את קו 240 שעובר לאורך תוואי העבודות של הקו האדום כך שיסיים את מסלול בקניון איילון, וזאת על מנת להיטיב את השירות בתוך בני ברק על ידי שירות קצר ואמין יותר בין קהילות יעקב לתחנה המרכזית בת״א (במסלול זהה לקו 53). אנו מאמינים כי פיצול השירות יטיב עם הנוסעים בשל הגברת אמינות השירות".

"הנוסעים המעוניינים לנסוע מבני ברק לבת ים יכולים לנסוע עם קו 140 הישיר או להחליף אוטובוס מקו 53 לקווים 1,40,42,240 בתחנת עזריאלי. ובנוסף ינוהל מעקב צמוד כדי לודא שהציבור מסתגל ושבע רצון מהשינוי".

ב'דן' מדגישים: "לא נהסס, בגיבוי משרד התחבורה, ליישם שינויים ושיפורים תוך כדי תנועה לטובת הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר