הרשימה נחשפת

הקניות של המחבלים בכלא: מחטיפים עד מותגי יוקרה

הפינוקים למחבלים בבתי הכלא בישראל: שוקולדים, בשרים, נקניקים, עוגיות, חטיפים, סוגי שתייה, שעוני יוקרה, נעלים ממותגים, קרמים, מוצרי חשמל ומגוון רחב של פינוקים (בארץ)

(צילום: שב"ס)

רשימת הפינוקים של המחבלים בכלא נחשפת היום (שני), כאשר מדובר ברשימה הכוללת מאות מוצרי יוקרה, פינוקים ומותרות.

הנתונים מתפרסמים על ידי ארגון לביא הפועל למינהל תקין בישראל מסגרת בקשת חופש מידע אותה הגיש הארגון לשרות בתי הסוהר.

בלביא קיבלו מאות דפים בהם מפורטים אלפי סוגים של מוצרים כאמור, רובם מותרות ופינוקים אותם מאפשר שב"ס לאסירים הביטחוניים לרכוש בשרותי המכר בבתי הכלא.

מדובר ברשימה של מאות מוצרים הכוללים שוקולדים, בשרים, נקניקים, עוגיות, חטיפים, סוגי שתייה, שעוני ג'י שוק, נעלי טימברלנד, נעלי נייק, קרמים, מוצרי חשמל של סוני, סוגי אפרט שייב ומגוון רחב של פינוקים ומותרות נוספים.

ברשימה מפורטים גם כמויות הבשר וסוגיו אותם רכשו המחבלים בבתי הכלא השונים, מדובר בבתי הכלא - דמון, נפחא, עופר, מגידו, רמון, קציעות וגלבוע.

הרשימה גם מפרטת את סכומי העתק המגיעים למיליוני שקלים בהם רכשו האסירים את המוצרים.

עוד עולה מהתשובות אותם קיבלו בלביא כי הרשות הפלסטינית ממנת מידי חודש לכל אסיר תושב הרש"פ בשב"ס 400 ש"ח לרכישת מוצרים בחנויות המכר בבתי הכלא. כמו כן, עולה כי שב"ס מתכנן לפעול בעניין ולצמצם את היקף המכירות.

מארגון לביא הפועל למען מינהל תקין בישראל נמסר: "רק בישראל מחבלים נתעבים שרצחו יהודים זוכים לתנאי חמישה כוכבים, בשום מקום אחר בעולם לא מאפשרים לטרוריסטים מורשעים לחגוג כך, אנו קוראים לנבחרי הציבור להתערב ולעצור באופן מיידי את חגיגות השחיתות בשב"ס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר