הכמות הוגבלה

הנוסעים זועמים: אין כרטיסים לרכבת למירון

תושבי בני ברק שהגיעו אתמול לרכוש כרטיסים לנסיעה עם הרכבת למירון, הופתעו לגלות שאין כרטיסים, לאחר שמשרד התחבורה הגביל את מספר הנוסעים בכל רכבת ל-600 (בארץ)

שלומי זייבלד | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

אחרי שנים בהם הבטיחו רכבת למירון, ושלוש שנים אחרי ביצוע הפיילוט החגיגי בהשתתפות שר התחבורה ישראל כץ, בישר השנה משרד התחבורה על הפעלת רכבת מתחנת בני ברק למירון.

אומנם את התכנית להקמת תחנת נוסעים בסמוך לצומת שבע בבקעת חנניה, עדיין לא התחילו להוציא אל הפועל, אך בכל זאת מדובר בהקלה משמעותית לאלו שיעדיפו את הנסיעה ברכבת הנוחה והמהירה יותר, ואין להם בעיה להחליף לאוטובוס בחלקה האחרון של הנסיעה.

בפועל, למרות הפרסום, מתברר כי רק קבוצת נוסעים קטנה תזכה להגיע להילולת הרשב"י עם רכבת ישראל.

במשרד התחבורה הודיעו מראש כי כמות הנוסעים מוגבלת ולכן עדיף לרכוש כרטיסי נסיעה מראש, אך מתלונות שהגיעו ל'כיכר השבת' עולה כי כבר אתמול (שלישי) בשעות הבוקר, לא ניתן היה לרכוש כרטיסים לרכבות בשעות האטרקטיביות.

רבים הגיעו לנקודות המכירה בבני ברק, והתאכזבו לגלות כי הגיעו לשווא. מעדויות שהגיעו ל'כיכר השבת' עולה כי נציגי המכירות אמרו להם כי הגבילו את מספר הנוסעים ברכבות ל-600 בלבד, מה שאומר שהקציבו רכבות קטנות יותר, למרות הצורך והביקוש הגבוה.

ברכבת ישראל מסרו בתגובה ל'כיכר השבת' כי האחריות היא על משרד התחבורה ומדובר באירוע שלהם, ובהחלטה שלהם להגביל את מספר הנוסעים.

ממשרד התחבורה נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': "משרד התחבורה הקצה 600 כרטיסים לכל רכבת ייעודית הנוסעת למירון, בהתאם לשיקולי בטיחות.

"יצוין כי משרד התחבורה העמיד לרשות החוגגים גם יותר מ-2000 אוטובוסים מיוחדים, שיסיעו אותם להילולה במירון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר