יורד מהעץ?

איווט רוצה לנצל את החסינות; בן גביר תוקף

ליברמן ביקש להשתמש בזכות החסינות שלו כחבר כנסת במסגרת תביעת הדיבה על סך רבע מיליון ש"ח, שהגיש נגדו עו"ד בן גביר המגיב: "ברגע האמת הוא מחפש תירוצים" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ליברמן ובן גביר (צילום: יונתן סינדל/פלאש 90)

לאחר שלא הסכים להתנצל: יו"ר 'ישראל ביתנו' חבר הכנסת אביגדור ליברמן, ביקש להשתמש בחסינותו כחבר כנסת כדי לדחות את תביעת הדיבה בסך רבע מיליון ש"ח שהגיש נגדו איתמר בן גביר, על כך שרמז על האחרון כי היה סוכן שב"כ.

בראיון לתכנית 'דקל וסגל', שנערכה לפני כחודשיים, אמר שר הביטחון לשעבר ח"כ אביגדור ליברמן על עו"ד איתמר בן גביר, כי הוא תוהה אם בן גביר הוא לא "סוג של שמפניה", שם קוד לסוכן של המחלקה היהודית בשב"כ.

בן גביר הזהיר את ליברמן, כי אם לא יתנצל בתוך 48 שעות על דבריו, ייתבע בבית המשפט. לאחר שליברמן לא התנצל, מימש בן גביר את הבטחתו, והגיש לבית משפט השלום בירושלים תביעה על סך רבע מליון שקלים נגד ליברמן; זאת לאחר שהאחרון, כאמור, לא חזר בו מדבריו.

היום (רביעי) החליט ליברמן להשתמש בחסינות שלו כחבר כנסת ובכך לנסות להתחמק מתביעת הדיבה שבן גביר הגיש כנגדו.

עו"ד בן גביר הגיב לדרישתו של ליברמן: "מדבר גבוהה גבוהה וברגע האמת מתחבא ומחפש תירוצים, ליברמן כמו ליברמן - מדבר גבוהה גבוהה, וברגע האמת מתחבא ומחפש תירוצים. כמו שידע לדבר שיחסל את החמאס וכשר בטחון הביא את ישראל לשפל במצב הביטחוני, כך גם כאן ליברמן מתחבא מאחורי חסינותו ומנסה להתחמק מאחריותו להכפשות".

בן גביר מוסיף כי "על אף ניסיונותיו של הקשקשן אביגדור ליברמן להתחמק מהעמדה לדין בגין לשון הרע מובהק, אני מקווה כי בית המשפט יבין כי מדובר במקרה בו חסינותו של ליברמן תהא חסרת תוקף מפאת חומרתו ויקבל את התביעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר