"לא לאלימות"

על ראש המדורה בטבריה: שלט נגד רון קובי

ילדי תלמוד תורה חמדת התורה הכינו מדורה לל"ג בעומר, בראשו הציבו שלט נגד ראש העיר, רון קובי. השוטרים שהגיעו למקום, חטפו אבן ועיכבו ילד • קובי: "הבריונות נמשכת" (חרדי)

(צילום: באדיבות המצלם)

סוער בטבריה: ילדים הציבו שלט נגד ראש העיר רון קובי על ראש המדורה שהכינו, במטרה לעלותה באש הלילה, ליל ל"ג בעומר.

שוטרים שהוזעקו למקום, פעלו להסרת השלט, אך אחד הילדים, התעקש להישאר לעמוד על קרשי המדורה ולהחזיק את השלט בידו.

עובדה זו, לא מנעה מהשוטרים להתיז עם צינור מים על קרשי המדורה, להרטיב אותם כדי למנוע אפשרות להדליקה.

במהלך המהומות שפרצו במקום, יידו אבן לעבר השוטרים, שעצרו את אחד הילדים בחשד כי הוא יידה את האבן. הילד נלקח לתחנת משטרת טבריה.

בתגובה כתב קובי: "הנה האלימות והבריונות נמשכת וכי מה חשבו הם ושר הפנים אריה דרעי שנותן להם את הכוח להאמין כי דמו הופקר ועוד רגע ועדה קרואה".

"בושה וחרפה לטבריה שאלו נציגיה ואם כך מחנכים את הדור הבא בטבריה בחג קדוש כזה", הוסיף קובי. "גלו אחריות כי איבדתם את זה לגמרי והתפטרו לאלתר".

רפאל טרבלסי, חבר מועצת העיר מהאופוזיציה, גינה אף הוא: "זוהי לא דרכנו - כולנו יהודים! למרות שמדובר במספר קטן מאד של ילדים, למרות שמיד עם קבלת המידע על הפרובוקציה המיותרת הזאת הגיע חבר מועצת העיר יוסי אוקנין והוריד להם את זה ולאחריו הגיעו משטרת טבריה וטיפלו בזה.

"אנו חברי האופוזיציה במועצת העיר טבריה מגנים ומתנגדים לכל מעשה אלים. דיי לאלימות - לא לאלימות מילולית ולא לאלימות פיזית! חינוך לילדים חייב להיות באהבה בדיוק כמו שעושים במערכות החינוך. מחינוך לערכים, שלום, אחווה ורעות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר