"לפיד = בדיחה"

אלפים מפגינים נגד חסינות לראש הממשלה

אלפים מפגינים בתל אביב נגד הכוונה להעביר את חוק החסינות שימנע את העמדת ראש הממשלה בנימין נתניהו לדין: " נורמה אחת לכל אזרח במדינה דמוקרטית" (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ההפגנה בת"א, הערב (צילום: תומר נויברג / Flash90)

אלפים מפגינים בתל אביב נגד הכוונה להעביר את חוק החסינות שימנע את העמדת ראש הממשלה בנימין נתניהו לדין. ראשון הנואמים היה ח"כ עופר שלח שתקף: "הדרישה שלנו היא פשוטה: דין אחד, נורמה אחת, לכל אזרח במדינה דמוקרטית". המפגינים הניפו שלטים עליהם נכתב, בין היתר: "ביבי וכנופייתו, סכנה לדמוקרטיה" ו"עוצרים את חוק החסינות".

לדבריו: "התנועה שתקום כאן הערב תילחם עליה בכנסת וברחוב, בבית המשפט ובתקשורת ובעיקר בלבבות. נבלום כל נסיון חקיקה מעוות, שכל מטרתו חסינות לנתניהו".

מ'הליכוד' נמסר: "לפיד מדבר על סכנה לדמוקרטיה וארדואן? בפעם הבאה שיהיו פריימריז ב'יש עתיד' זה יהיה ב 2045. חברת הכנסת עדי קול שהתנגדה ליו"ר לפיד גורשה מהמפלגה לאלתר. לפיד = בדיחה".

יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ אמר בנאומו: "באתי לכאן הערב לומר לכם בקול רם את מה שכולנו מרגישים בכאב - החלום והולך נשבר לנגד עינינו. יש מי שמנסה להחליף את שלטון העם בשלטון יחיד. יש מי שמנסה לשעבד אומה בשביל האינטרסים האישיים שלו. עכשיו המאבק הוא על הבית – על דמותה ועל צלמה של מדינת ישראל".

"בנימין נתניהו", פנה גנץ: "במהלך מערכת הבחירות דיברת על ביטחון ישראל. היום אתה עוסק בעיקר בביטחונך וחירותך האישית. לא ניתן לישראל להפוך למדינה שבה הורסים את המוסדות הציבוריים שעצם היותם היא דמוקרטיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר