סערה באשדוד

העירייה יוזמת מופע; הרבנים תוקפים בחריפות

פסטיבל פריצות שעורכת עיריית אשדוד בלב רובע ו' המתחרד, מעורר זעם אדיר בעיר, בעקבותיו, רבני השכונה יוצאים במכתב חריף במיוחד וכותבים: "עיר האלוקים מושפלת" (חרדים, בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

שוב סערה באשדוד החרדית: פסטיבל פריצות שייערך על ידי העירייה בלב המרכז המסחרי ברובע ו', שמאות משפחות חרדיות עברו לגור בו בשנים האחרונות, מעורר זעם גדול בקהילה החרדית בעיר.

תחת הכותרת "עיר האלוקים מושפלת עד שאול תחתיה", כותבים רבני השכונה המתחרדת ובראשם כ"ק האדמו"ר מביאלא אשדוד והמקובל רבי עמרם וקנין: "שמוע שמענו ותחרד נפשנו כי זה בשנית מתעתדים לערוך פסטיבל במרכז שכונתנו ברובע ו'. מקום אשר זה מכבר יראי ד' הבאים הנה לצרכי מסחר וכדומה".

הרבנים מוסיפים: "והנה בשנים האחרונות זכינו כי נתיישב האזור במאות משפחות החרדים לדבר ה', וקיום הפסטיבל פוגע קשות בחינוך וטוהר הצאצאים ישמרם ה', והשכנים הקרובים למקום הנ"ל נאלצים להגיף תריסים לבל ישמעו אל תוך ביתם קול תועבה רחמנא ליצלן וצרו צעדינו מלכת ברחובותינו".

את דבריהם חותמים הרבנים: "אשר על כן, אנו רבני השכונה ובתי הכנסת באנו בזאת למחות מחאה נמרצת בכל מי שיש לו חלק בקיום מופע זה, ופונים אנו בכל לשון של בקשה לכל מי שהאפשרות בידו להביא לביטול מופע תועבה זה מקרב שכונתנו, והיה מחננו קדוש".

גורם חרדי באשדוד אומר ל"כיכר השבת" כי "בשנה שעברה כשנערך הפסטיבל בפעם הראשונה, זו הייתה שנת בחירות, והרבנים יצאו נגד בחריפות נוראה, ובכל זאת זה לא מפריע לעירייה להמשיך כאילו לא קרה כלום, כאילו לסרי לא נבחר לראשות העיר רק בזכותנו, זה נסיון נואל לגרש אותנו מהרובע, אבל זה לא יילך להם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר