חשודים בטרור

9 פלסטיניים נתפסו; תוך כדי סיכון חיים. צפו

המשטרה שיצאה היום בפעילות יזומה לתפוס שב"חים העלולים לגרום לעבריינות ולטרור, הצליחה לאתר תשעה פלסטיניים שניסו להימלט מהמשטרה תוך סיכון חיי אדם (ארץ)

החומרים שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)

בפעילות משטרתית מתוכננת מראש הצליחו הכוחות לעצור היום (ראשון), כ-9 שב"חים פלסטיניים. תוך כדי הפעילות, השוטרים נאלצו לסכן את עצמם, עקב נהיגה פרועה של אותם שב"חים שניסו להתחמק מכוחות מג"ב של המשטרה.

הכוחות של מג"ב ושל שוטרי מחוז דרום נערכו בתחילת היום לתפוס מסתננים ערבים, שעלולים להוות גורמי טרור ופשיעה, שחדרו לתוככי ישראל, חלק מהפעילות הייתה בתל ערד ונערכה בכוחות אשר חלקם גלויים וחלקם סמויים.

במהלך הפעילות זיהו הכוחות רכב מסחרי חשוד שנסע במהירות גבוהה מהמותר, והעלה את חשדם של השוטרים. לאחר שסימנו לרכב לעצור והוא המשיך את הנסיעה, ניסו השוטרים לעצור את הרכב, לאור סירובו של הנהג לעצור, השתמשו הכוחות באמצעים מיוחדים ובדוקרנים עליהם עלה הרכב שהמשיך בנסיעה תוך סיכון חיי משתמשי הדרך.

במהלך המרדף אחריו ניסו להימלט מהרכב המסחרי 5 חשודים שניסו לברוח רגלית. חמשת החשודים נעצרו דקות ספורות אחרי - לאחר מרדף רגלי.

לאחר מעצרם התברר שנהג הרכב הוא גם פלסטיני השוהה ללא היתר בישראל, ובנוסף אין לו רישיון לנהיגה בארץ.

לתדהמת השוטרים, הרכב בו נסעו השב"חים היה עם לוחיות זיהוי משוכפלות ובחזית הרכב אותר מתקן מהבהב אדום כחול שאמור על פי החשד להונות את כוחות הביטחון ולדמות רכב משטרה. בחיפוש ברכב אותרה סחורה שכללה צעצועים שככל הנראה מיועדת הייתה למכירה.

בפעילות נוספת במהלך היום אותר רכב פרטי שנסע במהירות והעלה את חשדם של הלוחמים. לאחר מרדף משטרתי וחסימות בנתיב הנסיעה נעצר הרכב על ידי הלוחמים שאיתרו בו 4 שוהים בלתי חוקיים וביניהם גם במקרה הזה פלסטיני שנהג ברכב בניגוד לחוק.

ממשטרת ישראל נמסר: "בפעילות נעצרו בשני כלי רכב 9 שוהים בלתי חוקיים מאזור חברון (5 בגירים ו- 4 קטינים) להמשך חקירה של משטרת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר