המשבר במו"מ

ליברמן: "שאפו לחרדים על 120% הצבעה"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ערך מסיבת עיתונאים על רקע המשבר ואמר כי הוא מעדיף הליכה שוב לבחירות וכי הוא אינו מתכוון לוותר ולהתגמש כלל על נושא חוק הגיוס • צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אביגדור ליברמן ערך היום (שני), מסיבת עיתונאים על רקע המשבר והכיוון של הליכה שוב לבחירות בתוך שלושה חודשים: "הבהרנו את עמדתינו לאורך הדרך בנושא חוק הגיוס, זו עמדה עקרונית והליכוד פוחדים שעם ישראל יבין זאת".

ליברמן טען להגנתו כי הוא אינו פוגע בממשלת הימין אלא בחרדים: "הממשלה הנוכחית היא לא ממשלת ימין אלא ממשלת הלכה, אנחנו לא שותפים להקמת ממשלת הלכה".

"נתמוך בחוק פיזור הכנסת, כמה שמנסים ללחוץ עלי נותן לי יותר מוטיבציה. אנחנו נרוץ לבחירות הבאות בהרכב הנוכחי"' אמר ליברמן כשהוא מכחיש הליכה משותפת עם שקד.

ליברמן הוסיף ועקץ את החרדים: "אומר שאפו לציבור החרדי, אחוז ההצבעה אצלם 120% בעוד הציבור החילוני מעדיפים לשכב על הספה ולקטר. אני מקווה שהציבור החילוני יבוא בבחירות הבאות להצביע".

"מעניין שמפגשי נתניהו עם ראשי הסיעות ועם מועצת גדולי התורה מסתיימת רק 10 דק לפני המהדורה. זה הכל בשביל להפעיל עלי לחץ ומעיד על כמה נתניהו לחוץ. כמה שיותר לוחצים עלי, זה ככה יותר מעניין ונותן לי יותר מוטיביציה‏. באשר ללפיד, נפגשנו פעם האחרונה שבועיים לפני בחירות. במסעדה לא כשרה. היה מאוד טעים. לא הצלחנו לתאם מאז פגישה", אמר ליברמן.

ממפלגת הליכוד אמרו בתגובה לדברים: "ראשי הסיעות הממליצות מודיעים שברגע שליברמן יחתום על הסכם קואליציוני, יושלמו ההסכמים הקואליציוניים עם כל יתר המפלגות - על סמך ההבנות שהושגו. מזמינים את ליברמן להצטרף עוד היום ולא לתת את ידו להפלת הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר