סקר

איווט או נתניהו: מי אשם בהקדמת הבחירות?

סקר שפורסם בחדשות 13 מעלה כי אם יוכרזו בחירות חדשות, 41% סבורים ראש הממשלה אחראי לכך ואילו 27% טענו שליברמן אשם • וכמה האשימו את המפלגות החרדיות? (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

אם יוכרזו בחירות חדשות, מי האשם בהם? סקר חדשות 13 שפורסם הערב (שני) מעלה כי 41% סבורים כי מי שנושא את רוב האחריות לכך הוא נתניהו, ואילו 27% ענו כי אביגדור ליברמן הוא האחראי. 16% ענו כי המפלגות החרדיות אשמות, ו-16% ענו שלא יודעים.

עוד עולה מהסקר, שנערך על ידי קמיל פוקס, כי 66% מתנגדים לכוונת הממשלה החדשה להעביר בכנסת שורת יוזמות חקיקה שעשויות למנוע את העמדתו לדין של ראש הממשלה בנימין נתניהו. 19% מהנשאלים הצביעו בעד, 11% ענו כי הם לא יודעים, -4% טענו כי לא שמעו על היוזמות.

נתניהו טען שהציבור היה מודע לפני הבחירות לחשדות והתיקים השונים נגדו, ולמרות זאת נתן בו אמון ובחר בו לראשות הממשלה. 61% מהנשאלים ענו כי הם מסכימים עם טענה זו, 31% ענו כי הם לא מסכימים ו-8% מסרו שהם לא יודעים.

הבוקר פורסם סקר בעיתון מעריב, שנערך על ידי מכון המחקר פאנלס פוליטיקס בראשות מנחם לזר, ולפיו, לו הבחירות היו נערכות היום,הליכוד בראשות נתניהו שומר על כוחו - 35 מנדטים, ואילו כחול לבן בראשות גנץ הייתה נחלשת במנדט - 34 מנדטים.

שתי המפלגות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה, היו שומרות על כוחן עם שמונה מנדטים לכל מפלגה.

חד"ש ותע"ל עם 7 מנדטים, העבודה עם 6 מנדטים, ישראל ביתנו עם 6 מנדטים, איחוד הימין עם 6 מנדטים, מרצ עם 5 מנדטים והימין החדש עובר את אחוז החסימה עם 5 מנדטים. כולנו של משה כחלון - לא עוברת בסקר זה את אחוז החסימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר