דרמה פוליטית

הליכוד: "אש חופשית נגד ליברמן" • איווט: "כניעה לחרדים"

לאחר הצהרת ראש הממשלה התבקשו שרי וח"כי הליכוד לא לתקוף את ליברמן. לאחר הערכת מצב, הודיע דוברו של נתניהו על שינוי בהנחיות. ליברמן מתעקש להעביר את החוק בלי החרדים (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אחרי הצהרתו הערב (שני) של ראש הממשלה, והקריאה לאביגדור ליברמן לחזור בו, הודיעו בליכוד לחברי הכנסת והשרים "לא לתקוף את איווט עד להודעה חדשה".

בהודעה שמסרו להם הוסבר כי "מתקיים מאמצים. עדיין מקווים שליברמן יחזור בו, יקבל את הפתרון שמקיים את גיוס החרדים - וימנע הפלת ממשלת ימין".

עם זאת, בדקות האחרונות הודיע יונתן אוריך, "הודעתי כעת לשרים ולחברי הכנסת של הליכוד - לאחר הערכת מצב מחודשת - אש חופשית נגד ליברמן".

ליברמן עצמו הגיב בציוץ בחשבון הטוויטר שלו: "אדוני ראש הממשלה, לא מדובר בתיקונים קוסמטיים, מדובר בכניעה לחרדים. אני חוזר על ההצעה שלי: בוא נעביר את החוק בקריאה שניה ושלישית ללא שינויים בלי החרדים".

נתניהו אמר בהצהרתו הערב, "אין שום סיבה ללכת לבחירות כשהפתרון מונח לפנינו. הבאתי את הפתרון שלפיו החרדים יגויסו בדיוק לפי הדרישות של צה"ל ותנאי החוק - כולל הסנקציות. יש פתרונות מצוינים, ואם יש רצון ונכונות - אפשר לפתור את הכול תוך שתי דקות".

"כל מי שמסתכל על המציאות מבין שאנחנו צריכים לגלות אחריות ולהקים ממשלה מיד. כולם מבינים זאת. ישנם אתגרים ביטחוניים שליברמן מכיר היטב, אתגרים כלכליים, אתגרים חברתיים - כמו למשל הפנסיות שאנו רוצים להעביר לטובת ציבור הפנסיונרים - חיזוק ההתיישבות, הביטחון, הברית עם ארה"ב ועוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר