פייק ניוז

הודעה שקרית בשם 'כיכר השבת'; עומר ינקלביץ' מכחישה

הודעה המתחזה לדיווח חדשותי ב'כיכר השבת' מדווח על משלחת של ח"כים חרדים שפנו לח"כ עומר ינקלביץ' בבקשה שתציל את עולם התורה ותצטרף לקואליציית נתניהו (פוליטי)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הודעה שקרית המופצת ברשתות החברתיות, כביכול דיווח באתר 'כיכר השבת', האתר החרדי הגדול בעולם, מבקשת לטעון כי נעשו מאמצים מטעם המפלגות החרדיות לצירופה של ח"כ עומר ינקלביץ', החרדית של 'כחול לבן', לקואליציה.

לפי הודעת הפייק, "משלחת של עשרה ח"כ חרדים הגיעו לח"כ עומר ינקלביץ, החרדית של מפלגת כחול לבן, וביקשו שתציל את עולם התורה בהצטרפותה לקואליציה של נתניהו".

"עולם התורה לא ישכח לך את המעשה הזה. ר' חיים קנייבסקי הבטיח לך בריאות ונחת מהילדים. כך אמרו לה חברי הכנסת בשם הרבנים".

"ליצמן צוטט את האדמו"ר מגור שביקש למסור לה. לכי תדעי אם לא לעת הזאת הגעת למלכות. ח"כ ינקלביץ הודיעה שהיא תמסור את תשובתה בשעה הקרובה. היא שוקלת את הדברים בחיוב. ינקלביץ איננה זמינה לטלפונים כבר שעה".

ההודעה השקרית ברשת

ינקלביץ' הכחישה: "אינני מחפשת מפלט פוליטי. הצטרפתי לפוליטיקה מתוך אמונה בדרכו של בני גנץ. מעבר לכך, גניבת מנדט היא מעשה בלתי מוסרי, המנוגד לערכיי וליושרתי, ואין לו שמץ של סיכוי".

בעבר דווח על ידי יובל קרני ב'ידיעות אחרונות', כי נתן אשל, בכיר בצוות המו"מ של הליכוד ומקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, פועל כדי לנסות להביא לעריקתם של ח"כים מסיעת "כחול לבן" לשורות הליכוד והיעד החם היא הח"כית החרדית.

גם אז הכחישה ינקלביץ' בהסבירה, "הצטרפתי למפלגת "חוסן לישראל" ולסיעת "כחול לבן", לא כסידור תעסוקה או כמפלט פוליטי. אני מאמינה בדרכו של בני גנץ: במנהיגותו, בדרכו, ובשיח החדש שהוא מנסה להנחיל לחברה הישראלית. אני תומכת בו בגלל אמונתו באדם וביכולתו להכיל תפיסות עולם שונות, תוך יצירת שיח פורה מעצים ומתחשב".

"לנגד עיניי שליחות חברתית ערכית. צו מצפוני ואמונתי בלבד הם שמנחים אותי בפעילותי החברתית והפוליטית. כך היה עד כה וכך יהיה גם הלאה בכל תחום ונושא אליו אדרש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר