התמונה חושפת

בלעדי: מה יאיר לפיד תכנן לעשות לטראמפ?

מההתכתבות המתועדת פה, שניהל ח"כ לפיד, עולה לכאורה כי בכוונתו היה לנקוט בצעד נגד התערבותו של נשיא ארה"ב לטובת נתניהו, אך לבסוף נסוג. "עזוב. נוותר", כתב (אקטואלי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
לפיד וההתכתבות (באדיבות המצלם)

האם ח"כ יאיר לפיד, ממנהיגי 'כחול לבן', תכנן לצאת בביקורת פומבית נגד האיש החזק בעולם, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, בשל תמיכתו בנתניהו - ונסוג בו? כך לפחות עולה מתמונה שהגיעה לידי 'כיכר השבת'.

במהלך היום הסוער אתמול בכנסת, כשקיומה העתידי מוטל בספק, תועד לפיד בעת שהוא מתכתב בוואטספ, במכשירו הסלולרי, וכפי שניתן לראות בבירור, לאחר שלפיד הגיב ב"סבבה" למכותב עמו, ענה לו הלה: "זה לריב עם טראמפ, ויהיה כותרת, כן?".

ציוץ ההתערבות של טראמפ (צילום מסך)

מן הדברים עולה לכאורה כי לפיד התכוון לנקוט בצעד כלשהו כלפי נשיא ארה"ב, ככל הנראה בעקבות התערבותו במשבר הפוליטי המתגלגל, לטובת ידידו ראש הממשלה נתניהו.

ציוץ ההתערבות של טראמפ (צילום מסך)
הגדלה

כזכור, טראמפ צייץ: "אני מקווה שהדברים יסתדרו וביבי יצליחו להקים קואליציה בישראל, כדי שהוא ואני נוכל להמשיך לחזק את הברית בין אמריקה לישראל כך שתהיה חזקה יותר מתמיד. יש לנו עוד הרבה מה לעשות".

הכתב המדיני של 'חדשות 13', ברק רביד, ציטט בעקבות כך "בכיר ב'כחול לבן'", שאמר לו: "אנחנו מזועזעים מההתערבות של הנשיא טראמפ בפוליטיקה הפנימית בישראל".

מן ההתכתבות המתועדת פה, שניהל לפיד (כחול לבן), לא ניתן להסיק באופן מוחלט האם בכוונתו היה לפרסם הודעה המגנה את התערבותו זו של נשיא ארה"ב או לנקוט בצעד אחר.

דבריו של לפיד בישיבת הסיעה (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

כך או כך, לפיד התחרט וכתב: "עזוב, נוותר. לא טוב". לאחר שכאמור רעו לשיחת הוואטספ האיר את עיניו כי תכניתו היא בעצם "מריבה עם טראמפ" בשביל... כותרת.

מלשכתו של ח"כ יאיר לפיד סירבו להתייחס לידיעה, בתגובה לפניית 'כיכר השבת' בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר