מותו נקבע במקום

תאונה קטלנית: רוכב אופנוע נהרג במחלף גלילות

בתאונה שהתרחשה בין רכב ללימוד נהיגה, לאופנוע בכביש 20 סמוך למחלף גלילות, נהרג רוכב האופנוע בן ה-30. כוחות ההצלה שהגיעו למקום דיווחו כי "לא היה לו כל סיכוי" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: דוברות מד"א)

לפני שעה קלה (רביעי) נאלצו חובשים וכוחות ההצלה לקבוע את מותו של צעיר בן 30, שנפגע כתוצאה מפגיעת רכב ללימוד נהיגה לבין האופנוע בו נסע.

התאונה בין האופנוע וכלי הרכב התרחשה בכביש 20, ממחלף גלילות מזרח לכיוון שבעת הכוכבים, פראמדיקים וחובשים שהגיעו למקום, נאלצו לקבוע את מותו של רוכב האופנוע.

פראמדיק מד"א שהיה במקום התאונה, אלעד דרעי, מספר: "כשהגענו למקום ראינו את רוכב האופנוע, גבר כבן 30 ששכב על הכביש, כשהוא במרחק רב מהאופנוע עליו נסע. ביצענו כמה בדיקות, אך לצערנו הוא כבר היה ללא סימני חיים, ונאלצנו לקבוע את מותו בשטח".

אבי אריה חובש באיחוד הצלה מספר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ללימוד נהיגה ואופנוע. למרבה הצער נקבע מותו של רוכב האופנוע בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

מאגף התנועה נמסר: כי העליה מכביש 20 צפון למחלף שבעת הכוכבים נחסמה לתנועה בעקבות התאונה, והשוטרים נמצאים במקום, מכוונים את התנועה, וקוראים לנהגים לנסוע בדרכים חלופיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר