טור דעה

להעניש את הוולגארי // הרב דב פוברסקי

יש לקוות ולצפות שהציבור יעניש את איווט ביום הבוחר, גם אלו שפחות אוהבים את החרדים, ולא לתת לאדם וולגארי לטרטר מדינה שלמה ולו רק בשל סיפוק גחמותיו האפלות (טור דעה)

הרב דב פוברסקי | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הוא לא שונא חרדים, הוא גם לא אוהב אותם, כמו גם שהוא איננו אוהב את ציבור בוחריו, ולא את עם ישראל באשר הוא.

ליברמן אוהב את ליברמן, וליברמן אוהב כוח, אגרסיביות, תשומת לב מכל סוג שהוא, גם אם תשומת הלב לה הוא זוכה, תהיה שלילית, במעשה שלילי ובתוצאה עגומה - ממש כמו 'נוער בסיכון', וכאן שוב חוזרת ההתנצלות, 'סליחה שפגעתי בנוער בסיכון'...

טובת הציבור, כמו גם מילוי משאלת הלב של העם הבוחר בציון, גם אלו ועוד ערכים ומושגים אנושיים, אינם מהווים כל שיקול דעת, אם יש לו את המוצר הזה בארסנל האישיות חדלת האישים אותה נושא מי שהיה עד לא מכבר שר הביטחון של מדינת היהודים, שכזכור חיסלה בהוראתו הישירה של שר הביטחון - את הנייה מעזה, ממש תוך 49 שעות, שעה אחת נוספת, אם שמתם לב, נתתי לו משלי...

הוא ידבר על חוק הגיוס, כאשר הגיוס ממש ממנו והלאה, הרי כל בר דעת מהסוג של בר בי רב דחד יומא יודע שכך לא רק שלא מגייסים, אלא כך רק מרחיקים כאלה שכבר גויסו, וכאלה שכבר שירתו ומשרתים – למשל כמוני, שעד לרגע זה עושה מילואים ומשרת את העם והמולדת בנושאים של הצלת חיים ממש.

הרי בכל פעם שמאן דהוא, אם זה לפיד או כוכב מאדים אחר, נוגע בידיים מזוהמות במורסה ושמה גיוס, ללא רגישות וללא הבנה בעומק הדברים, הרי שהוא גורם לכך שהציבור בורח ומתרחק מהשירות 'כמטחווי קשת'.

בתקופה בה לא היה לחץ, והנושא לא היה בראש סדר היום הציבורי, ומבלי שידיים מזוהמות טיפלו בו, דווקא בתקופה זו, הייתה היענות גדולה יותר של התגייסות בקרב הציבור החרדי, כמובן לא אלו שפוקדים את ספסלי הלימודים בישיבה בשקידה ובאור המאיר את כולנו.

לא נשכח, שצה"ל לא ערוך/ לא רוצה/ לא יכול, לגייס את כל הציבור החרדי, דגש על גווניו השונים. זהו תהליך של שנים.

אך ליברמן כמו דוברמן, אין שכל אין היגיון, יש כוח, ויש בלאגן.

עכשיו כל עם ישראל, כולל חבר מצביעיו – ישלמו ונשלם את מחיר החידלון, בכסף בביטחון, בבריאות וחינוך כך גם בכל תחומי המשילות. חידלון שיימשך תקופה ארוכה שבה לא תהיה ממשלה אמיתית בישראל. הרי אין ממשלת מעבר יכולה להכיל את הנדרש ממנה בתקופת מעבר כה ארוכה, מבחירות קודמות, ועד בחירות הבאות עלינו לטובה, ועד להקמת ממשלה חדשה בישראל.

יש לקוות ולצפות שהציבור יעניש אותו ביום הבוחר, גם אלו שפחות אוהבים את החרדים ואת בני התורה, עדיין יש רבים וטובים שידעו לשים זאת בצד, ולא לתת לאדם וולגארי ויצרי שכזה לטרטר מדינה שלמה ולו רק בשל סיפוק גחמותיו האפלות.

ראוי לו לאדם זה שיהיה מחוץ לתחום ומחוץ לכל מעמד ציבורי שיש בו כדי להשפיע.

מקום אחד יישאר לו לנצח – מקום תיעוב וסלידה שלא תימחק לו לעד מעל דפי ההיסטוריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר