הסלמה בצפון

תיעוד וידאו: רגע פגיעת הטיל הסורי בחרמון

במצלמות האבטחה של אתר החרמון, זוהתה פגיעת הטיל שנורה במוצאי השבת מסוריה, בכבל רכבל שאינו פעיל במהלך חודשי הקיץ, במפלס העליון • החרמון פתוח למבקרים (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: אתר החרמון)

אחד הטילים שנורו במוצאי השבת מסוריה, פגעו באתר החרמון והבוקר (ראשון), מפרסמים באתר הפופולרי תיעוד מרגע הפגיעה, ממצלמות האבטחה במקום.

רסיס מהטיל, פגע בכבל של רכבל שאינו פעיל בחודשי הקיץ, רכבל הנמצא במפלס העליון של החרמון. באתר מסרו כי מתבצעת הערכת נזקים, והמקום פתוח כרגיל.

מוקדם יותר דיווח מרכז המעקב הסורי כי בתקיפות של חיל האוויר בסוריה נהרגו לפחות עשרה בני אדם. שלושה מההרוגים הם חיילים בצבא סוריה, ושבעת האחרים, הם חיילים ממדינות אחרות. לא פורט מאלו מדינות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בצהריים, בפתח ישיבת הממשלה: "אתמול נורו שני טילים משטחה של סוריה לכיוון ישראל. אחד פגע בשטח סוריה ואחד פגע בשטחנו ברמת הגולן. קיימתי התייעצויות ביטחוניות בעקבות הירי והנחיתי את צה"ל לפעולה תקיפה - והוא אכן פעל ותקף כמה וכמה יעדים.

"איננו מוכנים לסבול ירי לשטחנו ואנו מגיבים בעוצמה רבה לכל תוקפנות נגדנו. זוהי מדיניות עקבית אותה אני מוביל יחד עם הממשלה, וכך נמשיך לעשות למען ביטחון ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר