"שני טילים יורטו"

סוריה: ישראל תקפה שדה תעופה; חמישה חיילים - נהרגו

חמישה חיילים - שלושה מהם סורים - נהרגו בתקיפה לילית של שדה התעופה 4-T, ליד העיר חומס, בסוריה. משרד ההגנה הסורי האשים את ישראל בתקיפה וטען כי שני טילים - יורטו • תיעוד (חדשות)

(צילום: סוכנות הידיעות הסורית 'סאנא')

שוב מתקפה ישראלית? כלי התקשורת בסוריה דיווחו כי חמישה חיילים נהרגו הלילה (שני) מהלכה תקיפה של שדה התעופה 4-T, ליד העיר חומס, בסוריה.

סוכנות הידיעות הסורית 'סאנא' דיווחה כי טילים נורו לעבר שדה התעופה. משרד ההגנה הסורי האשים את ישראל בתקיפה וטען כי שני טילים יורטו על ידי מערכות ההגנה האוויריות של סוריה.

המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם דיווח כי חמישה חיילים - שלושה מהם סורים - נהרגו בתקיפה בשדה התעופה, במהלכה הושמדו מחסן טילים וכלי רכב, השייכים ככל הנראה למשמרות המהפכה האיראניים.

כזכור, בראשון בלילה, תקף חיל האוויר חמישה יעדים של צבא סוריה, בתגובה לירי שני הטילים לעבר החרמון. בין היתר תקף צה"ל, שתי סוללות ארטילריה, עמדות תצפית ומודיעין בחזית רמת הגולן וסוללת הגנה אווירית מסוג SA-2.

דובר צה"ל שעדכן על התקיפה אמש, מסר כי במהלך התקיפה הופעלה מערכת ההגנה האווירית של צה"ל נגד ירי נ"מ סורי, אך לא זוהו נפילות בשטח ישראל.

בסוריה דווח כי במהלך התקיפה הצה"לית, נהרגו שלושה חיילים סוריה ושבעה נפצעו.

בצה"ל מעריכים כי הרקטות נורו מעומק השטח הסורי, ממרחק של עשרות ק"מ. אחת הרקטו אותרה בשטח פתוח ליד החרמון, ונערכות סריקות לאיתור רקטה נוספת. בצבא עדיין לא ברור מי ירה את הרקטות.

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו אמר אתמול כי קיים התייעצויות ביטחוניות בעקבות הירי והנחה את צה"ל על פעולה תקיפה. "איננו מוכנים לסבול ירי לשטחנו ואנו מגיבים בעוצמה רבה כנגד כל תוקפנות נגדנו. זו מדיניות עקבית אותה אני מוביל וכך נמשיך לעשות למען ביטחון ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר