בדרך החוצה

הערכה: אבי גבאי יפרוש מהחיים הפוליטיים

במערכת הפוליטיים מעריכים כי אבי גבאי לא יתמודד שוב על ראשות 'העבודה', כך שדבריו בשיחות פנימיות שלא יישאר ח"כ, מלמדים כי הוא עשוי לפרוש מהחיים הפוליטיים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אבי גבאי (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר 'העבודה' ח"כ אבי גבאי התבטא אמש (ראשון) בשיחה עם מקורביו כי אין בכוונתו להישאר כחבר כנסת, במידה ולא יתמודד על ראשות המפלגה, אך ההערכה היא כי גבאי לא יתמודד לתפקיד כך שגברו הסיכויים שהוא קרוב לפרישה מהחיים הפוליטיים.

ח"כ שלי יחימוביץ', שצפויה להתמודד על ראשות 'העבודה', תקפה את גבאי ואמרה: "אבי די. מפצירה בך לשמור על כבודך ועל כבוד המפלגה המרוסקת, ולהפסיק, כאקורד סיום, לגדף ולנסות להכתים את שמנו כדי לחלוק באשמת אקורד הסיום האסוני.

"קבלת ממני ומרוב חברי תמיכה וגיבוי מתמשכים וחסרי תקדים גם בעת שגיאות נוראות. נהג בנו, במפלגה, ולמען השם בעצמך - כבוד ואיפוק דומים".

הרקע למתקפות ההדדיות במפלגה: המשא ומתן החשאי שניהל גבאי עם ראש הממשלה בנימין נתניהו על אפשרות של כניסת 'העבודה' לממשלתו.

אתמול התייחס גבאי למתקפות נגדו ואמר: "כשנכנסתי למערכת הפוליטית, הבטחתי לילדיי שבכל החלטה שלי אראה לנגד עיניי רק את טובת המדינה וזה בדיוק מה שאני עושה".

לדבריו: "יש כאלו שמסכימים שנכון היה להיכנס לממשלה ולעצור את חוק החסינות, את הפגיעה במערכת המשפט ובדמוקרטיה הישראלית ויש שחולקים.

"אבל הניסיון לצייר את השיחות שהתקיימו כאילו נועדו בשביל ג'ובים, דווקא ממני, שהתפטרתי מהממשלה של נתניהו בגלל שעמדתי על עקרונותיי, הוא ניסיון נואל ונבזי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר