סיוט בישוב החרדי

שערוריה: "ילדים צרחו מהיסטריה - ונהג 'אגד' היכה אותם"

ילדי חיידר ברכסים שנסעו בהסעה של חברת אגד, נתקלו בנהג אלים שבחר לסרב לפתוח את דלתות האוטובוס בתחנות השונות, נהג בפראות, הכה ילדים ולבסוף אף הוריד אותם במקום מסוכן (תחבורה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

ילדי חיידר ברכסים עברו סיוט של ממש ביום שישי האחרון, כאשר נהג אגד שעושה מסלול הסעת ילדים בתוך רכסים, החל לנהוג בפראות, לא פתח את הדלתות בתחנות ואף היכה את הילדים המבוהלים.

"נסעתי לצד האוטובוס וראיתי את הילדים מבוהלים, הנהג לא עצר בתחנות שהוא אמור לעצור ולא פתח את הדלתות, הילדים צעקו בהיסטריה, ואני המשכתי במעקב אחר האוטובוס", מספר ל'כיכר השבת' א' תושב רכסים שהיה עד לאירוע החמור.

הילדים סיפרו לאחר מכן כי הנהג עצר נתן מכות לילדים והשרה פחד והמשיך בנסיעתו הפרועה.

אחרי נסיעה קצרה באמצע שום מקום, הנהג עצר את האוטובוס והוריד 60 ילדים לא בתחנה. מדובר בכביש בלי מדרכה, סכנת נפשות של ממש.

מקום עצירת האוטובוס

א' ואנשים נוספים שהיו עדים למקרה, התקשרו לפקח שהגיע ודיבר עם הנהג 2 דקות, הוא אף התחיל לצעוק על הילדים והלך מבלי שעשה מאומה. "לולא שעקבתי ראיתי במו עיני הייתי חושב שזה חלם" אומר א'.

גם המשטרה שהגיעה למקום לאחר שהוזעקה שחררה את הנהג והאוטובוס בטענה שאם משהו מעוניין הוא יכול לגשת ולהגיש תלונה בתחנת המשטרה.

למרות פניות 'כיכר השבת' והעברת התמונות כולל תמונת הנהג, באגד לא הגיבו על האירוע החמור.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "עם קבלת הארוע ניידת משטרה הגיעה למקום, אולם המעורבים סירבו להגיש תלונה ולפי כך לא ניתן בהיעדר תלונה, עדויות וכו' להמשיך בבחינה נוספת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר