בחירות 2019

רון קובי נגד איווט ליברמן: "בגד בימין, הוא לא ימין"

על רקע הדיווחים כי בכוונת ראש העיר טבריה להקים מפלגה חדשה ולהתמודד לכנסת, יוצא רון קובי למתקפה נגד אביגדור ליברמן וטוען: "החילונים - רוב העם. זה הזמן למפלגה" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: David Cohen/Flash90)

על רקע הדיווחים כי ראש העיר טבריה שוקל להתמודד לכנסת, עולה היום (שלישי) רון קובי למתקפה נגד אביגדור ליברמן, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו.

בראיון שהעניק לאראל סג"ל וחיים לוינסון ב-103FM, אמר קובי כי "ליברמן הוא לא באמת ימין. הוא בגד בימין. מי שפירק כנסת בשביל אינטרסים אי אפשר לקרוא לו ימני שאוהב את מדינת ישראל".

לפי הדיווחים, קובי יקים מפלגת ימין חילונית, ובראיון הסביר כי "החילונים הם רוב העם ולא קמה מפלגה כזו. הגיע הזמן. ליברמן לא יכול להיות נושא הדגל".

במענה לשאלה כיצד הוא עוזב את העיר טבריה, שבעה חודשים בלבד אחרי שנבחר לראשות העיר, ענה: "אני לא נוטש אף אחד. אני לא תכננתי את הבחירות האלה".

"טראמפ אמר השבוע שכדאי שישראל תיקח את עצמה בידיים. הכנסת התפרקה וכולנו מבינים שיש כל מיני כוחות שרוצים לעשות כאן שינוי", דברי קובי.

לפי דיווח אתמול בערוץ 9, ערוץ הפונה לקהל דוברי רוסית, קובי עשוי להתמודד במפלגה משותפת עם כוכב הרשת סמיון גרפמן, שהתמודד ונכשל בבחירות האחרונות.

ביום ראשון השבוע שיתף רון קובי בעמוד הפייסבוק שלו סקר שיצר סמיון גרפמן, ממנו עולה כי רון קובי מתכוין להתמודד מול אביגדור ליברמן על משבצת ההתנגדות למגזר החרדי וקידום תחבורה ציבורית בשבת.

‏שאלת הסקר בו השתתפו בפייסבוק למעלה משבעת אלפים איש, היא: "בעקבות פיזור הכנסת והממשלה מי אתם חושבים מתאים להוביל לשינוי, רון קובי שהחל את המאבק בכפייה החרדית בטבריה ובארצי או ליברמן שפירק את הכנסת כבר כמה פעמים".

האפשרות הראשונה: "רון קובי בראש מפלגה חילונית מסורתית ימנית שחלק מהמצע שלה יהיה ביטול חוק המרכולים, תחבורה ציבורית בשבת, שוויון בנטל בנושא גיוס לצה"ל ושירות לאומי". האפשרות השניה: "ליברמן בראשות ישראל ביתנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר