פרסום ראשון

כתב ההגנה של המשטרה: השוטר השתמש בכוח שלא כדין

בתשובתה לבית המשפט, מאשרת המשטרה, בהתבסס על תיעוד וידאו מצולם, כי אחד השוטרים השתמש לכאורה בכוח שלא כדין, אך טוענת כי יש לדחות את בקשת התובע לקבלת פיצוי כספי (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות האבטחה)

בכתב ההגנה של עו"ד טל ניסים מפרקליטות מחוז ירושלים, מאשרת משטרת ישראל כי אחד השוטרים שנתבעו, השתמש לכאורה בכוח שלא כדין.

כתב התביעה, הוגשה בעקבות תקרית אלימה במהלך אירוע יזום על ידי המשטרה, במסגרתו התחפשו שוטרים לחיילים חרדים, ונכנסו אל תוך שכונת מאה שערים.

עם זאת, המשטרה טוענת כי שני השוטרים האחרים שנתבעים, לא הפעילו אלימות חריגה, ולכל היותר, אחד מהם נעזר בברכו על מנת להשתלט על התובע, אך אין בכך משום הפעלת כוח בלתי סביר לטענת המשטרה.

בכתב התביעה נטען כי השוטרים קפצו עליו, חנקו אותו, השכיבו אותו על רצפת המדרכה ואחד מהשוטרים גם הכה בו באגרופו.

כאשר היה האברך שכוב על הרצפה, ניגש אליו שוטר, רכן לעברו, משך בחוזקה בזקנו והמשיך לדרכו כאילו לא קרה דבר. לאחר מכן הובילו השוטרים את העצור לאורך רחוב מאה שערים, כשהוא ללא כיפה, וזאת למרות שביקש מהם שוב ושוב שיאפשרו לו להרים את כיפתו שנפלה במהלך המעצר.

המשטרה, בכתב ההגנה, מכחישה את רוב הטענות בכתב התביעה, ודורשת לדחות את טענותיו באשר לגובה סכום הפיצוי שביקש.

סכום הפיצוי הנדרש, הוא בסך הכל 75,000 ש"ח, ובכתב ההגנה נטען כי "ככל שהתובע יוסיף לעמוד על קבלת פיצוי בלתי סביר בנסיבות העניין, יהיה מקום לדחות את תביעתו ולחייבו בהוצאות בשל כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר