המילה האחרונה ברפואה והלכה

רשמים מהכנס השנתי לנשים של מכון פוע"ה

הכנס השנתי לנשות מקצוע התקיים אתמול והוכתר כהצלחה גדולה הרב בורשטין: אני מתרגש כל פעם מחדש. מדובר ברגעי שיא מרגשים של עשיה פוריה ברוך השם עבור המכון. תודה לכל המרצים העוסקים במלאכה וכמובן המשתתפות היקרות שהגיעו לכאן" (חדשות בריאות, שיווקי)

(צילום: יח"צ)

כ-1,400 נשות מקצוע למדו והעמיקו מהרצאות מרתקות וחדשניות של טובי הרופאים ואנשי מקצוע בארץ ובעולם. הכנס חולק לארבעה מושבים העוסקים בתחומי פוריות, הריון לידה, טהרת המשפחה ואישות . בין ההרצאות שנרשמו: עדכונים וחידושים בניתוחים קייסריים, מניעת חתכים במהלך הלידה, פתרונות חדשניים לבעיות ברצפת האגן, סקירת אמצעי מניעה והשפעתן על חיי האישות, הצגת מחקרים שנעשים בשיתוף אוניברסיטאות ועוד. בשעת הצהריים התקיים מופע אומנותי של הזמרת ריקה רזאל, שחזרה לשיר בשנה האחרונה מאז היתה נערה מתבגרת.

ישראל שטיינמץ, סמנכ"ל מכון פוע"ה: "קיבלנו פידבקים מדהימים הן מהמרצים והן ממשתתפות הכנס על ארגון האירוע וממקצועיות ההרצאות והתכנים. כמות המשתתפות עלתה על כל הציפיות והורגשה העוצמה האדירה של המכון כמהווה מקום מרכזי ללימוד וסיוע בתחומי הרפואה וההלכה בחיי המשפחה והזוגיות בכל החוגים: החרדי, הדתי לאומי והמסורתי"

פרופ' שמחה יגל זכה באות הוקרה מטעם מכון פוע"ה לשנת התשעט. אות ההוקרה הוענק זו השנה הראשונה. פרופ' יגל זכה על הצטיינותו בעבודה מסורה מול הזוגות ובשיתוף פעולה למציאת פתרונות רפואיים המותאמים להלכה. פרופ' יגל, מנהל אגף נשים ומיילדות במרכז הרפואי הדסה: "יש חיים לפני מכון פוע"ה ויש חיים מיום הקמת המכון. רפואה והלכה במיטבה זו לא רק קלישאה. זו האמת. מדובר במכון פורץ דרך ששינה את תחום הרפואה בישראל ובעולם". הרב בורשטין, ראש מכון פוע"ה: "הבחירה לא היתה פשוטה. הרופאים עושים עבודת קודש. אנחנו נמשיך בהענקת אות ההוקרה גם בשנים הבאות בע"ה"

באירוע על הבמה נכח גם הרב משה קלין, רב המרכז הרפואי הדסה שמנהל את שיתופי הפעולה עם מכון פוע"ה.

במעמד זה קיבלו תעודות בוגרות קורס חדש שהתקיים השנה לטיפול וסיוע לזוגות העוברים טיפולי פוריות. מדובר בקורס שאף הוא שיתוף פעולה פורה של שני הגופים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר