מרגש:

כך קיבל מרן שר התורה את ערב חג מתן תורה

היסטוריה במעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, במעמד נורא הוד שלא זכור כמותו, בחדר לימודו של מרן שר התורה, כשמרן שר התורה וילדי שובו מעתירים יחד על התורמים לרשת שובו (חרדים, שיווקי)

(צילום: באדיבות המצלם)

היסטוריה במעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, במעמד נורא הוד שלא זכור כמותו, בחדר לימודו של מרן שר התורה, כשמרן שר התורה וילדי שובו מעתירים יחד על התורמים לרשת שובו.

לאורך כל שעות היום זרמו לביתו של מרן שר התורה אלפי שמות התורמים לברכה וישועה, כשקרוב לשעה שמונה בערב עלו לביתו של מרן שר התורה, מרנן רבני נשיאות הרשת יו"ר הנשיאות מרן המשגיח הגה"צ רבי חיים ואלקין שליט"א, הגה"צ רבי בן ציון הכהן קוק ראש בית ההוראה הכללי, וכן כ"ק האדמו"ר רבי שלמה בוסו שליט"א שבאורך נדיר הגיע להשתתף במעמד המיוחד.

קודם למעמד התוועדו גדולי ישראל בחדרו של מרן שליט"א, כשבשעה היעודה הגיעו עשרות מתלמידי שובו עם אבותיהם למעמד. בהוראת מרן שר התורה ניגש לעמוד תלמיד ישיבה מבוגרי הרשת, ומייד לאחר תפילת ערבית החל המעמד, כשהגה"צ רבי בן ציון קוק אמר לפני מרן שר התורה, ברוך השם בברכת רבנו מרן שליט"א יצאנו להתרמה בכדי שנוכל להמשיך לא רק בהחזקת הקיים, אחא כהוראת רבנו שליט"א להוסיף ולפתח להוסיף ולהקים עוד ועוד בית ספר של רשת שובו. מייד בסיום דבריו החל מעמד התפילה המרטיט כשלפני התיבה ניגש כ"ק האדמו"ר רבי שלמה בוסו שליט"א שבקול בוכים קרא את פרקי התהילים להצלחת וישועת התורמים.

שיאו של המעמד בקבלת עול מלכות שמים על ידי נשיא הרשת המשגיח הגר"ח ואלקין שליט"א כשקולותיהם של גדולי ישראל זקני וצדיקי הדור זעקו יחד עם נערי שובו שמע ישראל השם אלוקינו השם אחד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר