הישג ישראלי

נסגרו 30 חשבונות גיוס כספים של ארגוני BDS

30 חשבונות גיוס כספים של ארגוני BDS מרכזיים ברחבי העולם נסגרו במהלך השנתיים האחרונות הודות לחשיפת קשרי הטרור שלהם בידי המשרד לנושאים אסטרטגיים (מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

כחלק ממערכה כלכלית שקטה שניהל בשנתיים האחרונות המשרד לנושאים אסטרטגיים, בראשות השר גלעד ארדן, נגד ארגוני ה-BDS, נפגעו באופן משמעותי המקורות הכספיים של ארגוני החרם.

המשרד חושף היום (שני) לראשונה כי בשנתיים האחרונות נסגרו כ-30 חשבונות גיוס כספים של ארגוני BDS מרכזיים, בעיקר על רקע הוכחת קשר ישיר וברור בינם לבין ארגוני או פעילי טרור. 10 מהחשבונות נסגרו בארה"ב ו 20 באירופה.

רק לאחרונה נסגרו 3 חשבונות גיוס הכספים של ארגון החרם "סאמידון". החשבון נסגר בעקבות פניית ה"פורום המשפטי הבינלאומי" שהביא לתשומת ליבן של פלטפורמות גיוס כספים שונות, מידע אודות קשריו ההדוקים של סאמידון לארגון הטרור החזית העממית לשחרור פלסטין.

במשרד לנושאים אסטרטגיים מציינים כי סגירת החשבונות משבשת את פעילות הארגונים ופוגעת באופן משמעותי בגיוס הכספים שלהם. ארגוני החרם אף מעידים כי חשיפת קשריהם לארגוני הטרור מהווהאת אחד האיומים המשמעותיים עליהם

השר ארדן אמר הערב: "ארגוני ה-BDS האנטישמיים ספגו בשנתיים האחרונות פגיעה משמעותית ביכולת גיוס הכספים שלהם הודות לפעילות התקפית, נחושה ויצירתית. אני אמשיך לפגוע בכל דרך בארגוני החרם ולחשוף את פרצופם האמיתי ברחבי העולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר