"נַחֲלָתֵנוּ נֶהֶפְכָה לְזָרִים"

זעזוע בבית כנסת בב"ב: אלמונים פרצו וגנבו 4 ספרי תורה

ארון קודש פרוץ; ארבעה ספרי תורה נגנבו; ספר תורה זרוק בביזיון על הרצפה; ספרי הנביאים גם הם הושלכו, זה המחזה אליו נחשפו הבוקר מתפללי בית הכנסת "תפארת שמעון" בבני ברק (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

מתפללי בית הכנסת 'תפארת שמעון' בבני ברק שהגיעו הבוקר (שלישי) לתפילת שחרית לא האמינו למראה עיניהם. ארון הקודש נפרץ, ארבעה ספרי התורה נגנבו, ספר תורה נוסף הושלך על הרצפה, כך גם ספרי הנביאים.

מדובר בבית הכנסת של קהילת 'אורחות תורה'. המתפללים שהגיעו בשעת בוקר מוקדמת לתפילת שחרית, הבחינו כי האורות דולקים בבית הכנסת, כשהם נכנסו להיכל הם גילו כי פורצים נכנסו בשעות הלילה וגנבו את ספרי התורה.

משה כהן, גבאי בית הכנסת, סיפר ל'כיכר השבת' כי האלמונים פרצו וגנבו ארבעה ספרי תורה, שניים מהם היו חדשים. ספר תורה נוסף שהיה ישן לא נגנב והושלך בביזיון. כך גם ספרי הנביאים שהיו מונחים למטה: "אנחנו בלהם, לא מבינים מה קרה פה, אין לנו כיוון".

"נראה שהגנבים ידעו לאן הם נכנסו", מספר מתפלל בבית הכנסת: "הם ידעו באלו ספרים מדובר, השאירו את הספר הלא מהודן וישן, את ספרי הנביאים הם השאירו על הרצפה. גנב שלא מבין - לוקח הכל".

כוחות משטרה הוזעקו לבית הכנסת, כך גם מעבדה לזיהוי פלילי, והחוקרים מנסים לזהות טביעות אצבע בזירה, בכדי לאתר את החשודים במעשה.

מהמשטרה נמסר: "בוקר התקבל במשטרה דיווח לפיו בוצעה התפרצות לבית הכנסת ברחוב רבי עקיבא בבני ברק. על פי הדיווח מהמקום נגנבו ספרי תורה ונגרם נזק להיכל.

"שוטרי משטרת ישראל במקום. המשטרה פתחה בחקירה. משטרת ישראל רואה בחומרה כל אירוע אלימות ובריונות נגד גוף ורכוש ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה נגד פורעי החוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר