אז איפה עדיף לעשות שופינג: בקניון או באינטרנט?

איזה טיפוסים אתם, כאלו שאוהבים לקנות מהבית, בניחותא? או כאלו שצריכים להיות קרובים באופן פיזי לכל מה שאתם רוכשים? לכאן ולכאן, יש טוב ורע. עשינו לכם סדר בבלגן (בית וסטייל)

(צילום: shutterstock)

האם אתם סוג הקונים שצריכים להיות קרובים באופן פיזי לכל מה שאתם רוכשים? או שאתם אוהבים לקנות בזמן שאתם עובדים או נחים במיטה? בואו נשקול את הטוב והרע בכל העדפה.

קניות באינטרנט

יכולת להשוות מחירים במהירות. קניות מקוונות מאפשרות לכם לבדוק קמעונאים מרובים, מבלי למעשה לגרור את עצמכם באופן פיזי לכל אחד.

בחירה רחבה יותר. האינטרנט, כפי שכולנו יודעים, הוא מקום גדול. אז אם אתם בדיוק מחפשים את חולצת הצווארון הלבנה לבן הארבע שלכם או שמיכות פיקה במחיר משתלם, המלאי המקוון הוא נרחב בהרבה מכל דבר שחנות אחת ואפילו כמה, יכולות לספק.

השמיים הם לא הגבול (רק מסגרת האשראי, אם נהיה כנים). אם זו חנות וינטאג' בניו יורק או בוטיק יוקרתי בפריז, אתם יכולים לעיין בקולקציה בלי לרכוש כרטיס טיסה (או, שוב, אפילו ללבוש בגדים הולמים המיועדים להראות בפומבי.)

קניות בחנות

ניתן, אתם יודעים, לגעת בדברים. אין תחליף לבדיקת מוצרים באופן אישי כדי לוודא שהם איכותיים ולטעמכם. מחקרים מראים שלקוחות קונים יותר כאשר הם יכולים לראות ולהרגיש את הפריטים שהם מעוניינים בהם (אז כדאי שתהיו זהירים).

קבלת שירות לקוחות אנושי, חי. חנויות פיזיות דורשות כוח עבודה פיזי - אנשים שבקיאים במלאי והם יכולים לחוות דעה על איך ישתלב הסרבל עם חולצת הטישירט.

תמיכה בעסקים מקומיים. קניות בחנויות "משלנו" מכסות את אפקט הדומינו של צמיחה כלכלית באזורכם. אז תקבלו את הסחורה שאתם צריכים ותסייעו לחברים שלכם. זה נהנה וזה לא חסר.

הבחירות שלנו לכל אפשרות:

באינטרנט:

מציאות ייחודיות שלא הייתם מוצאים בעיר שלכם (שלום, מעיל עם הצהרה שכולם שאלו, "מאיפה קנית?")

פריטים שאתם בטוחים כי יתאימו לכם (כמו חולצות, פיג'מות וסוודרים)

מבצעים ומכירות שטובים מדי לא לקחת (כן, זוג נעלי ספורט ב-100 ש"ח בהחלט שווה את זה)

בחנות:

חליפות גבריות (או להסתכן ביצירת קשר הדוק מדי עם פקידי הדואר שלכם.)

פריט ספציפי לאירוע (לעתים נדירות מגיעה שמלת המשי של הרגע האחרון, בזמן.)

מתנות חג (חצי מהכיף של הילדים הוא סיור בחנויות ובחירה של מתנה בעצמם.)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר