פורש מהפוליטיקה?

אבי גבאי הודיע: "לא אתמודד על ראשות מפלגת העבודה"

ח"כ אבי גבאי, שהוביל את מפלגת 'העבודה' לשפל חסר תקדים, הודיע היום כי אין בכוונתו להתמודד שוב על ראשות המפלגה: "הכיוון היה ברור כבר בליל הבחירות, אמשיך להילחם על הערכים" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
לא מתמודד, אבי גבאי (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

ח"כ אבי גבאי, שהוביל את מפלגת 'העבודה' לשפל סחר תקדים, הודיע היום (שלישי) כי אין בכוונתו להתמודד שוב על ראשות המפלגה: "אמשיך להילחם על הערכים שלנו".

לדברי גבאי: "הכיוון היה ברור כבר בליל הבחירות האחרונות אבל החלטות גדולות לא מקבלים בעת סערה ולכן המתנתי עד שהדברים יהיו אקטואלים בכדי להחליט ולהודיע".

"לא היה לנו קל", הוסיף גבאי: "כלל וכלל לא. הלכנו במסע עם אינסוף היתקלויות מכל הכיוונים, מסע רצוף באתגרים מורכבים, מבית ומחוץ, שהפכו את המשימה שלנו לקשה מאוד. והיו גם טעויות, עליהן אני לוקח אחריות מלאה, ויודע כי אלו נעשו מתוך אמונה אמיתית בדרך ובמחויבות לניצחון".

באשר לבירות הפנימיות במפלגה אמר גבאי: "בימים הקרובים ועידת המפלגה תכריע מחר בעניין הבחירות ליו"ר הבא. עמדתי היא שיש ללכת בדרך המלך של המפלגה ולבחור יו"ר בפריימריס של כלל חברי המפלגה. בחירת יו"ר היא הדרך המרכזית שבה החברים משפיעים על כיוון המפלגה ואסור לקחת מכם את הזכות והחובה הזאת. זוהי ההצעה שאנו מביאים לוועידה, ולפיה הפריימריס יתקיימו ב- 2.7".

לדבריו: "תמיד האמנתי שהכל אפשרי, ואני עדיין מאמין בכך. הסיפור של המדינה שלנו, של העתיד שלנו, של הדורות הבאים שאנו מחויבים אליהם, גדול הרבה יותר משאלה אישית על מנהיג זה או אחר. אני משוכנע כי נכונו עוד ימים טובים ומלאי משמעות לערכים שאליהם חתרנו, והובלנו. אני מבקש גם מכם להאמין בכך".

גבאי הדגיש לסיום: "אני מתכוון להמשיך ולהילחם על הערכים שלנו, על הדמוקרטיה שלנו, על העתיד לצעירים שלנו ועל מערכות ציבוריות טובות לאזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר