התביעה נגד שרה

עו"ד יוסי כהן לשירה רבן: יש לך הכשר לטלפון?

במהלך החקירה הנגדית שערך עו"ד יוסי כהן, פרקליטה של שרה נתניהו, לשירה רבן, החרדית שתובעת את רעיית רה"מ, עסק כהן בשאלה האם הטלפון של רבן באישור הרבנים (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
שירה רבן, אתמול (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

במהלך החקירה הנגדית שערך אמש (שלישי) עו"ד יוסי כהן, פרקליטה של שרה נתניהו, לשירה רבן, החרדית שתובעת את רעיית רה"מ, עסק כהן בשאלה האם הטלפון של רבן הוא באישור הרבנים.

כזכור, בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים ‏נפתח אמש הדיון בתביעה שהגישה רבן נגד רעיית ראש הממשלה בגין ההתעללות שעברה על ידה, לדבריה, במהלך העבודה.

במהלך הדיון העלה עו"ד כהן את נושא מכשיר הטלפון הנייד של רבן ושאל: "אין לך טלפון כשר", רבן השיבה: "אין בו אינטרנט". כהן התעקש: "אבל הוא לא כשר. איך את מחזיקה טלפון כזה?! את חרדית", רבן השיבה: "אין בו אינטרנט". כהן המשיך להתעקש: "אבל על פי הדת שלך אסור", רבן בשלה: "יש רבנים שמתירים. זה רק שיחות והודעות".

עו"ד כהן ממשיך: "יש לך את זה כתוב?". רבן מגיבה: "יכולה להביא לך היתר כתוב מהרב שלי".

שירה רבן ובעלה, אתמול (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

במהלך החקירה הנגדית כהן שוב פנה לרבן והתבטא: "גברת רבן, אני במקומך לא הייתי מחייך. מה שעשית כאן ילווה אותך כל החיים... מי אמר לך לכתוב בתצהיר ששטפת ידיים מאות פעמים? היחצ"ן?". רבן הגיבה לו: "נאלצתי לשטוף המון פעמים".

כמו כן, רבן טענה כי נגרמו לה נזקים נפשיים, עו"ד שייצג את החברה שבה הועסקה רבן שאל אותה בחקירה: "טענת שיש לך נזקים נפשיים, לא חשבת ללכת לפסיכיאטר ולקבל ביסוס לטענות שלך? הרי כבר הלכת לעורכת דין". רבן השיבה: "לא הלכתי כי ראיתי שלאט לאט הבעיה עוברת".

כזכור, בפתח הדיון פנה עו"ד כהן לרבן ואמר: "אני מציע לך, יש לך הזדמנות עדיין להגיד סליחה, אני יורדת מכל השקרים האלה, אני מושכת את התביעה, יש שופט במרומים וגם יש שופט למטה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר