הקרב על הראשות

ח"כ שמולי יתמודד לראשות מפלגת העבודה

יו"ר סיעת העבודה הודיע על התמודדותו לראשות המפלגה. "אוביל אותה לפרק חדש ומלא תקווה. אני הסיכוי הגדול ביותר לחיבורים ולכך שרבים יחזרו להאמין מחדש בעבודה" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שמולי (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

לאחר שהיה בין מובילי ההתנגדות לכניסתה של מפלגת העבודה לקואליציית נתניהו, מודיע היום (רביעי) יו"ר סיעת העבודה איציק שמולי כי יתמודד לראשות מפלגת העבודה, והבטיח כי הוא ישקול חיבורים בתוך הגוש.

בסרטון ההכרזה שפרסם היום בפייסבוק אמר שמולי: "הגיע הזמן לקחת את המושכות לידיים. הגיע זמן למנהיגות מחברת שמסתכלת לציבור בעיניים וגורמת לו להאמין מחדש".

"זה הזמן שלנו להחזיר את האמון של רבים שאיבדנו בדרך, לרקום שותפויות חדשות ולפרוץ יחד את גבולות המחנה כדי להגדיל את הסיכוי לשינוי. אני מתמודד על ראשות מפלגת העבודה ואוביל אותה לפרק חדש ומלא תקווה"

שמולי, נחשב פופולרי בקרב מתפקדי העבודה, לאחר שבבחירות האחרונות זכה במקום הראשון בפריימריז האחרונים של המפלגה עם אחוז תמיכה של כ-90%, בנוסף הוא נחשב כחבר כנסת חברתי, ואף חוקק הצעות רבות בנושאים חברתיים.

בתוך כך, בימים האחרונים מוביל שמולי בעצמו מאבק כדי להבטיח כי יתקיים הליך בחירות דמוקרטי במפלגה שבו כלל המתפקדים יהיו שותפים אמיתיים לבחירת היו"ר.

שמולי קורא לסיים את הפרוצדורות הפנימיות, לזרז את בחירת היו"ר ולהשקיע את המשאבים בפנייה החוצה ובחיזוק המפלגה: "אנחנו חייבים להפסיק לעסוק בפרוצדורות הפנימיות- להסכים על המובן מאליו- בחירות דמוקרטיות כפי שמורה גם החוקה ולהתחיל להפנות אנרגיה החוצה כדי להרים ביחד את המפלגה לטובת מחנה המרכז- שמאל כולו. זהו צו השעה".

יצוין כי מלבדיו הודיעו על התמודדות לראשות המפלגה גם חברי הכנסת עמיר פרץ וסתיו שפיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר