כפיה חילונית

דתיה לא הוכנסה לג'קוזי בגלל לבושה הצנוע

תהילה קעטבי דרורי לא הורשתה להיכנס למתקני 'ימית 2000' בשל היותה לבושה בצניעות, למרות ששילמה מראש על הכניסה. המנכ"ל בתגובה: "אלו כללי משרד הבריאות" (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

שומר אסר על כניסת אישה דתייה למתקני הג'קוזי בימית 2000, רק בשל העובדה כי הייתה לבושה בצניעות, כפי דרישות ההלכה.

בפוסט שפרסמה היום (ראשון) בעמוס הפייסבוק שלה, תיארה תהילה קעטבי דרורי את השתלשלות הדברים: "באתי להיכנס לג'קוזי, בא אליי שומר שעמד בכניסה למקום ואמר שאני לא יכולה להיכנס".

"הסתכלתי עליו במבט משונה ושאלתי למה?? בגלל מה שאת לובשת הוא ענה. מפה לשם מתברר שהכניסה לג'קוזי היא אך ורק בבגד שעונה על ההגדרות של ימית 2000".

אחרי 40 דקות, הגיע המנהל שהסביר לה, לדבריה, "מכיוון שיש טמפרטורה גבוהה במים של הג'קוזי, הבגד שעליי יכול להתמוסס במים", טענה שלטענתה אינה נכונה, שכן כאמור, היא לבשה בגד מתאים לג'קוזי - אך צנוע.

בהמשך הפוסט היא מספרת כי הוא אמר לה: "אם קנית כרטיסים דרך ימית 2000 תבקשי שיזכו אותך על החלק היחסי של המתקנים... שעניתי לו שקניתי כרטיסים דרך חברה אחרת וציינתי את שם החברה הוא ענה שהכרטיסים שם גם ככה מוזלים אז זה לא רלוונטי וזה מה יש".

"הסברתי לאדון גיל שלא יכול להיות שהוא בתור בעל המקום בוחר להדיר ציבור שלם של דתיות (וערביות) מהמקום!!! לא יכול להיות שאם אני לא הולכת בקוד לבוש מסוים שנוגד את הדעות והעקרונות שלי אני יהיה מובדלת משאר החברה!".

לסיום היא כותבת: "אנחנו בשנת 2019!!!!!!! איך יכול להיות שדבר כזה עוד קורה במדינה שלנו???? לאחרונה עולים מלא כותרות על 'כפייה דתית' והרי כאן מדובר על 'כפייה חילונית' לכל דבר!!!!!".

בתגובה לישראל היום אמר שמשון חן, מנכ"ל ימית 2000: "אין לי שום דבר נגד דתיים, אני צריך לשמור על כללי תברואה ועל דרישות משרד הבריאות, ואני לא מבין מה כל כך חריג בכך. לספא שבה יש 40 מעלות אי אפשר להיכנס עם כל בגד ולכן יש לנו איורים באיזה בגדים מותר להיכנס. בבריכה הגדולה אני קצת מעלים עין, אבל בג'קוזי הדבר בלתי אפשרי".

"אין לי עניין לפגוע בה בגלל שהיא דתייה אלא אני רוצה לשמור על הכללים. זה מקום ציבורי שיש בו כללי התנהלות. אני צריך לשמור על היגיינה ולא יכול לתת לכל אחד להיכנס עם מה שהוא חושב כבגד תקני. לא מדובר בהתעמרות, אלו התנאים והדרישות של המקום, גם אם לצערי אאבד לקוחות בשל זה", הוסיף חן.

עם זאת, יצוין כי באתר מאקו בדקו את הנחיות משרד הבריאות לתנאי תברואה נאותים לבריכות זרמים (ג'קוזי), ומתברר כי לא מופיעה כל התייחסות לבגדים שהמשתמשים נדרשים ללבוש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר