נגד ליברמן

רון קובי רץ לכנסת: הקים את מפלגת "הימין החילוני"

ראש עיריית טבריה, רשם היום את מפלגתו "הימין החילוני", במסגרתה יתמודד בבחירות לכנסת ה-22. רון קובי תוקף את ליברמן וטוען כי הוא יילחם ב"כפיה החרדית" כלשונו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: David Cohen/Flash90)

רון קובי, ראש העיר טבריה, רשם היום (ראשון), מפלגה חדשה בשם "הימין החילוני", איתה יתמודד בבחירות לכנסת ה-22.

קובי, הנמצא במצב קשה בעיר טבריה ובאם לא יצליח להעביר את תקציב העיר ביום שלישי הקרוב, ייקבע עתידו על ידי משרד הפנים, החליט ככל הנראה לנסות את מזלו בכנסת.

באופן רשמי, נחשב רון קובי לאיש מפלגת הליכוד וכאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לטבריה, אף נפגש עימו בחמימות.

עם זאת, כעת החליט להתמודד עצמאית עם מפלגת "הימין החילוני", וככפי הנראה, הוא עומד לסמן את מאגר המצביעים של איווט ליברמן, אותו תקף כבר במספר ראיונות.

כך לדוגמה, בראיון שהעניק לאראל סג"ל וחיים לוינסון ב-103FM, אמר קובי כי "ליברמן הוא לא באמת ימין. הוא בגד בימין. מי שפירק כנסת בשביל אינטרסים אי אפשר לקרוא לו ימני שאוהב את מדינת ישראל".

בנוסף, הוא שיתף בעמוד הפייסבוק שלו סקר שיצר סמיון גרפמן, ממנו עולה כי רון קובי מתכוין להתמודד מול אביגדור ליברמן על משבצת ההתנגדות למגזר החרדי וקידום תחבורה ציבורית בשבת.

‏שאלת הסקר בו השתתפו בפייסבוק למעלה משבעת אלפים איש, היא: "בעקבות פיזור הכנסת והממשלה מי אתם חושבים מתאים להוביל לשינוי, רון קובי שהחל את המאבק בכפייה החרדית בטבריה ובארצי או ליברמן שפירק את הכנסת כבר כמה פעמים".

האפשרות הראשונה: "רון קובי בראש מפלגה חילונית מסורתית ימנית שחלק מהמצע שלה יהיה ביטול חוק המרכולים, תחבורה ציבורית בשבת, שוויון בנטל בנושא גיוס לצה"ל ושירות לאומי". האפשרות השניה: "ליברמן בראשות ישראל ביתנו".

רוב של שבעים אחוז השיבו כי הם מעדיפים את רון קובי, וכעת כאמור, הוא החליט רשמית לרשום מפלגה חדשה ולהתמודד לכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר