שת"פ חדש?

הפגישה החשאית בין אהוד ברק ויאיר לפיד

ח"כ יאיר לפיד, חבר בהנהגת 'כחול לבן' וראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, אהוד ברק, נועדו בשבוע שעבר בחשאי בסביון. הערכה: ברק בדק אפשרות לשיתוף פעולה (אקטואליה)

ברק ולפיד (צילומים: הדס פרוש ויונתן זינדל - פלאש 90)

ח"כ יאיר לפיד, חבר בהנהגת 'כחול לבן' וראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, אהוד ברק, נועדו בשבוע שעבר בחשאי, כך חושף הבוקר (שני) איתמר אייכנר ב'ידיעות אחרונות'.

לפי הדיווח, בפגישה השתתף גם הלל קוברינסקי, ראש המטה של 'יש עתיד' ואחד האנשים הקרובים ליאיר לפיד, והיא נערכה בבית חמיו של קובריניסקי בסביון.

יאיר לפיד מסר בתגובה ל'ידיעות': "ברור שאני נפגש עם כולם". מלשכתו של אהוד ברק לא נמסרה תגובה.

ההערכה היא כי אהוד ברק ביקש לבחון את האפשרות לשיתוף פעולה לקראת הבחירות לכנסת ה-22, זאת לאחר שדווח כי הוא מתכוון להקים מפלגה חדשה, ולשלב בה את ציפי לבני, דן מרידור, אלוף (מיל') יאיר גולן ואחרים.

בתוך כך, יובל קרני מדווח ב'ידיעות אחרונות' כי בכירים במפלגת 'העבודה' פועלים להקמת מסגרת פוליטית חדשה , שבה תשולב מפלגתם. לפי הדיווח, עמיר פרץ, איציק שמולי וסתיו שפיר - המתמודדים לראשות 'העבודה', פנו גם לציפי לבני וגם לאהוד ברק כדי לבדוק את ההיתכנות להקמת המסגרת החדשה.

לפי התוכנית, לאחר בחירתו של יו"ר חדש למפלגה, הוא יפעל לאיחוד עם מרצ או להקמת מסגרת פוליטית חדשה, אליה יצטרפו מנהיגים לשעבר במחנה המרכז-שמאל.

ב'ידיעות' צוטטו גורמים המקורבים לברק שאמרו כי בימים הקרובים הוא יחליט אם יחזור לפוליטיקה ובאיזו מסגרת. מקורבי לבני אמרו כי היא עדיין לא יודעת אם תרצה להתמודד בבחירות.

אמש הכריעה ועידת מרצ כי הבחירות ליו"ר המפלגה ייערכו ב-27 ביוני והבחירות לרשימה לכנסת ייערכו ב-11 ביולי, הבחירות ייערכו בוועידת המפלגה המונה כאלף חברים ולא בקרב כלל המתפקדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר