במהלך מתוכנן?

הספירה לאחור: חברי המועצה ידיחו את רון קובי

חברי מועצת העיר טבריה מסיעות האופוזיציה קיימו ישיבה דרמטית בסיומה אמר אחד המשתתפים ל'כיכר השבת': "נראה את התקציב, ונחליט כיצד להצביע". המשמעות: רון קובי יודח (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: David Cohen/Flash90)

ימים דרמטיים עוברים על העיר טבריה, לאחר שני ניסיונות של ראש העירייה רון קובי להעביר את תקציב 2019, ינסה מחר קובי בפעם השלישית והאחרונה להעביר את התקציב, באם זה לא יצלח, יחל הליך הדחתו מראשות העירייה.

ל'כיכר השבת' נודע כי בשעה האחרונה (שני) הסתיימה ישיבה של חברי האופוזיציה בה דנו החברים כיצד לנהוג מחר בישיבת התקציב הדרמטית.

בשיחה עם התקשורת מבהירים החברים כי יצביעו עניינית לאחר שייבחנו את התקציב שיובא לישיבה. ל'כיכר השבת' אמר אחד החברים כי "לא נפעל משיקולים נקמניים. נראה את התקציב, ונפעל אך ורק משיקולים מקצועיים".

לישיבה מחר צפוי להתייצב גם בועז יוסף, מנהל מחוז צפון של משרד הפנים שיעקוב אחר הניסיון להעביר את התקציב. לאחר שהתקציב לא יעבור כפי שמסתמן כעת, יחל תהליך הקמת ועדה קרואה שתוקם על ידי משרד הפנים שתתפקד במקומו של ראש העיר רון קובי.

על פי המסתמן כעת, שישה חברים ממפלגתו של קובי יצביעו בעד התקציב. בעוד שמונה חברים מהאופוזיציה ככל הנראה יצביעו נגד התקציב. חבר המועצה מיכאל לרר שפרש לרשימתו של רון קובי, מתנדנד ובשלב זה לא ברור האם יצביע עם הקואליציה, או שיצטרף לחברי האופוזיציה.

בכירים בעיריית טבריה בטוחים כי המפלגה החדשה עליה הכריז רון קובי אמש (ראשון) קשורה בוודאות להליך שצפוי להדיח את רון קובי ולהותירו מחוץ לעיריית טבריה.

מרון קובי טרם נמסרה תגובה. לכשתתפרסם נפרסמה במלואה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר