ים של פרילנסרים חרדים באירוע בוטיק ייחודי

באירוע בוטיק באקווריום הגדול במזה"ת, הגיעה לסיומה תכנית החממה לפרילנסרים חרדים מבית ביזאפ – החממה ליוצרים ועצמאים חרדים מתחומי המדיה והעיצוב(חרדם, שיווקי)

(צילום: יח"צ)

בוגרי המחזור הראשון של תכנית ביזאפ – החממה ליוצרים ועצמאים חרדים מתחומי המדיה והעיצוב, כבר משתלבים בעולם העסקים הירושלמי. אחרי חצי שנה של הכשרה ועל רקע תצוגת הדגים המרהיבה באקווריום שבגן החיות התנכ"י בירושלים, נערך בסוף השבוע אירוע סיום המחזור הראשון של החממה.

טקס הסיום התחיל בסיור לימודי מרתק, צפיה בכרישים, במגוון הביולוגי הגדול של שוכני הים, והסתיים באירוע בוטיקי מכובד של חלוקת תעודות למסיימים המוכשרים שבמהלכו קיבלו עוד טיפים להצלחה בחיים המקצועיים ממנכ"ל ביזמקס איציק קרומבי ומהמאמן העסקי שליווה אותם לאורך כל התכנית דותן גרבלי.

עבור משתתפי האירוע, ההסברים של המדריך על היכולות של הדגים "לשחות נגד הזרם" ו"להיות חלק מהלהקה", הם לא רק קלישאות מוכרות, אלא גם חלק מהכלים המעשיים שקיבלו קבוצת היוצרים העצמאיים במהלך חודשי ההכשרה בחממת ביזאפ.

אחרי דברי הברכה של שותפי התכנית, עו"ד אברהם יוסטמן סמנכ"ל קרן ק.מ.ח, אודי בן דרור סמנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים, ר' מרדכי אייכלר יו"ר אחים גלובל ודן טיומקין נציג ג'וינט ישראל, עלו הבוגרים בזה אחר זה להציג את עצמם, את הפיתוח האישי שעברו בחממה ואת ההישגים המקצועיים שלהם.

בימים אלה, עושים הפרילנסרים את הצעדים הראשונים כעצמאיים כשעבור חלקם זהו כבר סיבוב שני כעצמאיים, בתקווה שהפעם הם יחוו הצלחות עסקיות גדולות יותר. "התכנית עזרה לי להגדיר את המומחיות שלי, לדעת איך למתג את עצמי, כיצד לפנות לבעלי עסקים, לבנות הצעות מחיר ובעיקר להרגיש בנוח עם עצמי לדרוש תשלום ראוי עבור מה שאני עושה", סיפר אליהו בעל חברת מיתוג שפתח במהלך התכנית.

בהנהלת ביז-אפ, כבר נערכים לקראת פתיחת המחזור השני של החממה במטרה לסייע לכמה שיותר יוצרים חרדים, להפוך לעצמאיים טובים יותר. "היום אתה כבר לא יכול להסתמך רק על הכישורים שלך כמעצב מחונן או עורך וידאו מוכשר במיוחד", אומר אליהו דינוביץ, מנהל החממה לעיצוב ומדיה של ביזמקס - מתחם יזמות וחדשנות לגברים חרדים, "לצד הטמעה של תהליכים אוטומטיים וטכנולוגיות מתקדמות, קיימת עליה משמעותית בביקוש לעובדים ובעלי מקצוע בעלי כישורים חברתיים טובים יותר, שיוכלו להעניק ערך מוסף לחברות ולמעסיקים. בחממה אנחנו מלמדים את היוצרים לפתח את היצירתיות, חשיבה ביקורתית, חדשנות, פתרון בעיות מורכבות, וכישורים דומים שיסייעו להם להתמודד בעולם העסקים החדש".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר