36 יתומים

9 יתומים כבר התחתנו בעזרת המגבית של קופת העיר - עוד 27 יתומים מחכים לתמיכה שלך

היא מתכוננת לחתונה והיא לבדה בעולם, בלי אבא ובלי אמא, ואין לה מאיפה להתחיל לשלם את הוצאות החתונה. היא עובדת.... אבל זה לא מספיק (צדקה)

ברכה נדירה למשתתפים במצוה (צילום: פלאש 90)

ח., ירושלמית מלידה, הייתה רק בת 15 כשאביה הלך לעולמו, בלית ברירה היא הפכה להיות יד ימינה של אמא וסייעה לגדל את 7 אחיה הצעירים. המשפחה לא הספיקה להתאושש כאשר אסון נוסף פקד את הבית: גם אמא נפטרה באופן פתאומי. מילותיה האחרונות הותירו רושם עצום על בתה האהובה: "תדאגי לתינוקות שלי".

הכנסו לכאן>>

ח. נאלצה להתבגר ולמלא את מקומה של אמא כאשר היא היתה בת 18 בלבד. הצעירה האמיצה התחילה לעבוד כפקידה, בנוסף לכל העול של בית מלא בילדים קטנים נופל על כתפיה.

ח. התארסה לאחרונה לצעיר שגם הוא יתום. לזוג אין כסף עבור הוצאות בסיסיות, ובלית ברירה, הם פנו לקופת העיר, שבדקו את פרטי המקרה שלהם ביסודיות, והוסיפו אותם למגבית המיוחדת עבור 36 יתומי חודש סיון.

הכנסו לכאן>>

אם הקרן תצליח לגייס את הכסף, כל אחד מזוגות היתומים שמתחתנים החודש יקבל סכום צנוע שבו יוכלו לרכוש את המצרכים הבסיסיים עבור הבית כגון מכשירי חשמל, או לשלם את הוצאות החתונה. וח. - גם לה יהיה מאיפה להתחיל להתכונן לחתונה.

החודש, 9 יתומים כבר התחתנו מתוך 36, נשארו עוד 27 יתומים שמתחתנים ואין להם מאומה! עם העזרה שלכם הם יוכלו להתחתן כמו כל חתן וכלה.

הרב שמעון גלאי שליט"א מברך את התורמים, "כל התורמים סך 360 ש"ח עבור 36 היתומים הנישאים בסיון, יזכו מידה כנגד מידה לראות את כל ילדיהם הולכים בדרך התורה ולרוות מהם נחת יהודית".

זוהי ברכתו רבת העוצמה של הרב שמעון גלאי שליט"א. המטרה של הקרן היא לגייס מספיק כדי לעזור לכל אחד מ-36 זוגות מתחתנים בחודש סיון. המעוניינים לעזור ליתומים, ולקבל את ברכתם של גדולי הדור לילדים הולכים בדרך התורה, יכולים לעשות זאת רק כאן לזמן מוגבל.

* הפרטים של ח. שונו לשמירה על הפרטיות אך שנועדו להמחיש את הכאב של הכלות והחתנים האנונימיים שמתחתנים בחודש זה

הכנסו לכאן>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר