הפרשה מסתבכת

הילדה שהותקפה: "אימא אמרה לי מי אשם"

יממה לאחר הארכת מעצרו של מחמוד קטוסה, הנאשם בחטיפתה ותקיפתה האכזרית של ילדה חרדית בת 7, צץ סימן שאלה נוסף על העדות שלה, כפי שעולה מדבריה לחוקרת הילדים (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: David Cohen/Flash90)

תקיפת הילדה בבנימין: הערב (חמישי) נחשפו פרטים ועדויות חדשות מתיק החקירה המורכב, ואלו מעוררים תהיות נוספות באשר לאופן זיהויו של מחמוד קטוסה, שכזכור הואשם בחטיפתה של בת ה-7 מבית ספרה, בה עבד, ותקיפתה האכזרית.

על פי הדיווח של כתב 'חדשות 13' יוסי אלי, הילדה סיפרה לחוקרת הנוער במשטרה, שאימא שלה ביקשה ממנה לזהות את החשוד, והאימא היא זו שגם אמרה לה מיהו.

בתגובה לשאלת החוקרת "האם אימא אמרה שזה החשוד?", ענתה הילדה: "כן. הצבעתי עליו, כי זה היה הוא...".

דו שיח זה מעלה את התהייה האם הנפגעת כוונה על ידי אמה, גם אם בלא כוונה, לומר שקטוסה הוא החשוד.

בתוך כך, עוד דווח ב'חדשות 13', כי טרם זיהוי החשוד, תיארה האם בחקירתה את הדברים הבאים: "היום הילדה שלי הסכימה לחזור לבית הספר, אחרי שכנועים רבים. כשהייתי שם, פגשתי במורה א' שאמרה לי של'אב הבית' יש אייפון, ושכל הזמן הוא יושב איתו בצורה מוזרה".

בסיום חקירתה, כשהחוקר שאל אותה אם היא רוצה להוסיף משהו, השיבה אם הילדה: "נראה לי שיש קשר הדוק בין השרת הזה לבין הפוגע; הילדה אומרת שהשרת הביא איתו עוזר, לתקן את הארון בכיתה שלה...".

בנו ואחיו של החשוד מגוננים עליו (צילום: באדיבות 'חדשות 13')

כזכור, אתמול האריך בית המשפט הצבאי בעופר, בפעם ה-12, את מעצרו של הנאשם - הפעם בשבוע ימים. בעת הדיון בהארכת מעצרו פרץ קטוסה בבכי נסער, ופנה לנציג התביעה בשאלה: "מה עשיתם בכל הימים של הארכות המעצר, אם עכשיו אתם רוצים לעשות השלמות חקירה?".

במשטרה אמרו לאחר מכן, כי אם לא יגובש אישום מוצק כלפי קטוסה, התיק נגדו ייסגר, אך במקביל נודע כי התעורר חשד שהוא נהג להחזיק בדירות מסתור בעיר החרדית, ויתכן שהוא חשוד בתקיפה אחרת.

הנאשם (צילום: מתוך פייסבוק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר