חילולי השבת יתרחבו

157 משתתפים; ההפגנה החילונית ברמת גן - בוטלה

מועצת העיר רמת גן תתכנס השבוע ותאשר את הצעת ראש העיר כרמל שאמה הכהן להפעיל תחבורה ציבורית בשבת. בנתיים, בוטלה ההפגנה החילונית בעד ראש העיר (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
עצרת המחאה נגד חילולי השבת (באדיבות המצלם)

המדיניות החילונית החדשה של ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, מפלגת בשבועות האחרונים את העיר, בין דתיים ומסורתיים לחילונים.

השבוע צפוי הפילוג בין הצדדים להגיע לישיבת מועצת העיר, שם יאשרו החברים תחבורה ציבורית בשבת, זאת כאשר ש"ס חברה בקואליציה העירונית.

ישיבת מועצת העיר תתכנס ביום שלישי במהלכה יעלה ראש העיר להצבעה את ההצעה להפעיל תחבורה ציבורית בשבת. סגן ראש העיר מנחם דוד, מסיעת ש"ס, קיבל כפי הנראה אישור מראש העירייה להתנגד להצעה, לאחר שלמהלך יהיה רוב בלעדיו.

בנוסף, ל'כיכר השבת' נודע, כי הפגנה חילונית שתוכננה להיערך השבוע כתמיכה בראש העיר ובמהלכיו האנטי דתיים, בוטלה. בדף הפייסבוק "כן לליברליות לא לכפייה", שם פורסמה ההפגנה, אישרו את השתתפותם רק 157 איש.

בסוף השבוע ערך כרמל שאמה מפגש עם עיתונאים דתיים שם הצהיר כי "קיימת התחשבות בכולם. לדוגמה בעניין תחבורה ציבורית, החילונים רוצים קווים שיעבדו כמו שצריך בשבת והדתיים לא מוכנים להתפשר כלל. יש צורך אמיתי בתחבורה ציבורית בשבת. זה צורך חברתי. כל המועמדים שלנו לפני הבחירות תמכו בפתרון השאטלים".

ראש העיר שבא מהליכוד ומפעיל לראשונה תחבורה ציבורית בשבת הוסיף: "אני ראש העיר הכי מסורתי שהיה ברמת גן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר