כל כלי בא יומו: 5 מוצרי מטבח שלא ידעתם שיש להם תאריך תפוגה

כשהבלנדר בן ה-15 שלכם מתחיל להריח כמו פלסטיק שרוף, אתם בבעיה. אז השליכו לפח את כלי המטבח שלכם כשסיימו את עבודתם פה בעולם וחפשו סימנים מסגירים של מוות קרוב (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הכל טוב ויפה במטבח, עד שהבלנדר בן ה-15 שלכם מתחיל להריח כמו פלסטיק שרוף. הוציאו את המיטב מכלי הבישול שלכם, על ידי החלפתם כאשר סיימו את עבודתם פה בעולם וחפשו סימנים מסגירים של פטירה קרובה. הנה 5 הכלים הנפוצים ביותר שסביר להניח כי לא עלה בדעתכם להשליך לפח כשהם עדיין בחיים:

כפות עץ: כל 5 שנים

או כאשר אתם מוצאים בהן סדקים, שינויי צבע או כתמים רכים. (הפסיקו לערבב את רוטב המרינדה של אמא שלכם עם כפית רצוצה שידעה ימים יפים יותר ועלולה לפלוט חלקיקי אוכל ישנים שנדבקו אליה).

כפות גומי: כל שנתיים

או כאשר הן שרוטות כהוגן או מוכתמות בצורה מביכה. כי, באמת, יש משהו עצוב יותר ממרית "לבנה" עם כתמי צבע כתומים?

סכינים חדים: כל שנתיים

או כאשר הם שבורים, חלודים או לא מבצעים את מלאכתם נאמנה. טיפ מן המומחים: האריכו את תוחלת החיים שלהם על ידי הענקת שיוף פעם בשבוע עם אבן השחזה.

קרשי חיתוך מפלסטיק: כל 3 שנים

או כאשר הם מפתחים סימנים עמוקים של חתכי סכין. הקפידו להצטייד בלוחות נפרדים עבור בשר / עופות ופירות / ירקות - או שתהיו ערוכים להימצאות סלמונלה בסלט שלכם.

כלי מטבח נון סטיק (נגד הידבקות): כל 2-3 שנים

או כאשר אתם מבחינים בחלקיקים על פני השטח / שריטות, או כאשר ניקוי מחבת שטוגנה בו חביתה הופך לסיוט. טיפ מן המומחים: אתם יכולים לשמור על החבר'ה האלה מוגנים משריטות על ידי אחסון שלהם כשהם תלויים או בערימה עם נייר סופג בין כל אחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר