צפו בתיעוד

הגר"ד קוק: אני רגוע; רון קובי גמור, הוא גמר

מלחמת הדת בטבריה: המקובל הגאון רבי דב קוק התבטא בצהריים, במהלך שיחה עם ח"כ אורי מקלב, כי ראש העיר רון קובי גמור: "אני רגוע, הוא גמור" • צפו בתיעוד בלעדי (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט )

ההתבטאות של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי נגד ראש עיריית טבריה רון קובי, נפילת התקציב שמעמידה את קובי בסכנצ הדחה, וההסתה של קובי נגד הגר"ח קנייבסקי והציבור החרדי ממשיכה להסעיר את העיר.

כעת, חושף 'כיכר השבת' וידאו מחדרו של המקובל הגאון רבי דב קוק, לשם הגיע אחה"צ (שני) ח"כ אורי מקלב יחד עם הנציגות החרדית בעיר.

הגר"ד קוק התבטא בחריפות על קובי: "אני רגוע, הוא גמור". את הדברים אמר הרב לאחר ששמע מהנציגים על התבטאות הגר"ח קנייבסקי כי "לקובי תהיה מפלה גדולה".

בשיחה עם הנציגות הדתית בעיר אמר מקלב: "מצאנו לנכון לבוא ולחזק את הנציגות בטבריה, מעבר למאבק הציבורי והתקשורתי של העיר, מול ראש העיר, אני חושב שהם גילו אחריות ציבורית מיוחדת לתפקיד הציבורי שלהם".

אורי מקלב עם נציגי האופוזיציה

מקלב הוסיף: "לא היה בישראל שסיעות שעשו מאמץ גדול להבחר, מוכנים לוותר ולהיות כנים עם עצמם שבמצב כזה עם ראש העיר הנבחר, לא התאים להם להישאר - לא מבחינת התנהלות, לא מבחינת היושרה, לא מבחינת ההתנהגות, אי אפשר לנהל עיר כשיש קיטוב בין תושבים".

מקלב עקץ בדבריו את רון קובי ואמר "חוץ מהטיילת יש עוד הרבה נושאים, אנחנו יודעים את זה, אנשי המקצוע אומרים מה צריך בעיר, האחדות והגילוי אחריות ללכת לועדה קרואה היא הקרבה מאוד גדולה לאיש ציבור, מדובר בכמה מפלגות שאין להם בהכרח אינטרס, מה שמחבר אותם זה האמת". אמר מקלב.

בימים אלו צוות מטעם משרד הפנים בודק מדוע נכשל קובי מלהעביר את התקציב בפעם השלישית. במידה ויחליט משרד הפנים שקובי אחראי לאי העברת התקציב, הרי שתמונה ועדה קרואה והוא יודח מתפקידו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר