התקיפה האכזרית

אחרי חודשיים: המשטרה בודקת את בגדי הילדה שהותקפה

פריצת הדרך בחקירה? חוקרי המשטרה ינסו למצוא דגימות DNA על הבגדים, למרות פרק הזמן שחלף. לאחר שממצאים אלו נלקחו היום מביתה, העידה היום שוב הילדה בת ה7 (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בין הממצאים שנלקחו היום (שני) מביתה של הילדה החרדית בת ה-7 שהותקפה באכזריות - הבגדים שלבשה בזמן ביצוע המעשה המזעזע - כך עולה מפרסום באתר וואלה! NEWS.

למרות פרק הזמן הארוך שחלף מאז התקיפה האכזרית, למעלה מחודשיים, עדיין ינסו במשטרה להפיק מהבגדים דגימות DNA, שיסייעו בזיהוי וודאי של החשוד במעשה.

כעת נראה כי ההכרעה האם לשחרר את הנאשם, מחמוד קטוסה ולבטל את כתב האישום נגדו, לא תיפול מחר כפי שציפו, לאור הצורך בבדיקת הממצאים בחדשים.

גורם במשטרה אמר כי "יכול בהחלט להיות מצב שבו נמצא על בגד שערה או סיב של בגד אחר של התוקף ויש בהם כדי להפיק את הממצא הפורנזי".

לדבריו, "הילדה תיארה בחקירות הקודמות את פרטי הלבוש שלה בעת האירוע ובהחלט חשוב להגיע לפרטי הלבוש ולפריטים אחרים הקשורים לאירוע".

עו"ד מונדר אבו אחמד, המייצג את הנאשם, צוטט מוקדם יותר היום בוואלה! NEWS כי נאמר לו שהתביעה צפויה להמשיך עם התיק וכי היא תיתן לבית המשפט להכריע בו. "הם כבר עלו על העץ, ולא יכולים לרדת", הסביר.

לפי הדיווח, החקירה כעת מתמקדת בניסיון לאתר את שני החשודים הנוספים, שעל פי עדותה של הילדה, היו במקום בשעת מעשה.

אתמול זומנה לחקירה נוספת האישה, המתגוררת בעיר החרדית, שבביתה נטען כי בוצע המעשה המזעזע, ולדבריה, היא הייתה בבית בכל הזמן שנטען כי התקיפה התרחשה.

פרקליט המדינה שי ניצן התייחס אמש לביקורת הרבה סביב הליך החקירה, ואמר: "כרגע מה שמעניין אותנו זה להשלים את פעולות החקירה שניתן לבצע במקרה הזה. אין ספק שיהיה מקום אחרי זה של הפקת לקחים. יש כאן אדם במעצר וצריך להשלים את החקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר