נבחר, בפעם השלישית

הגר"ש בן עזרא עשה היסטוריה וסגר מעגל

20 שנה אחרי שמרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל תמך בגאון רבי שלמה בן עזרא לתפקיד רבה הראשי של מבשרת, ולאחר שמינוי בוטל פעמיים, הוא נבחר אמש והודה לראש"ל (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אז והיום (צילום: ישי כהן ובאדיבות המשפחה)

היסטוריה רבנית: 20 שנה אחרי שנבחר לתפקיד רבה הראשי של מבשרת ובג"צ ביטל את מינויו, הגאון רבי שלמה בן עזרא נבחר אמש (שני) לתפקיד בפעם השלישית והגיע להודות לראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף.

אז: לאחר בחירתו לתפקיד הנחשק, הגיע הרב בן עזרא למעונו של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, להודות לו על התמיכה ולהתברך. רגע לפני שנכנס לתפקיד, בג"צ ביטל את המינוי מחשש לניגוד עניינים.

הרב בן עזרא מודה למרן זצ"ל, לאחר בחירתו

מרן הגר"ע יוסף זצ"ל הורה כי רבנים אחרים לא יתמודדו על התפקיד וכי מדובר במשרה השייכת לרב בן עזרא, למרות החלטת בג"צ. אל מרן זצ"ל הצטרף זקן המקובלים רבי יצחק כדורי זצוק"ל.

והיום: לפני כשנה נבחר הגר"ש בן עזרא פעם נוספת לתפקיד, אחרי שנים ארוכות של דחיית הבחירות. אך, בדיוק כמו לפני כ-20 שנה, בג"צ ביטל את המינוי והורה לקיים בחירות חוזרות.

אמש התקיימו הבחירות והרב בן עזרא נבחר, בפעם השלישית, והוא צפוי להיכנס לתפקידו בימים הקרובים.

התמונה שוחזרה. הרב בן עזרא מודה לראש"ל, אמש

הרב בן עזרא הגיע לאחר בחירתו למעונו של הראש"ל הגאון רבי יצחק יוסף בכדי להודות לו על תמיכתו והזכיר לו את ההבטחה של אביו הגדול כי התפקיד מיועד לו ואף רב לא ייקח ממנו את רבנות מבשרת.

"זו סגירת מעגל, מה שמרן הבטיח התרחש, למרות כל המכשולים, והיו הרבה", אמר הרב לראש"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר