ביטול הבחירות

נתניהו מבהיר: לא אוותר על שותפיי הטבעיים

ראש הממשלה בנימין נתניהו מבהיר כי בימים הקרובים ייפגש עם אדלשטיין לבחון את ביטול הבחירות, אך הודיע כי לא יוותר על שותפיו הטבעיים ושאין קשר בין הליכוד לכחול לבן (פוליטי)

נתניהו (צילום: פלאש 90)

בעקבות הסערה הפוליטית סביב המאמצים של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין להביא לביטול הבחירות מבהיר הבוקר (רביעי) ראש הממשלה בנימין נתניהו כי ייפגש בימים הקרובים עם אדלשטיין בעניין.

"אני מכבד ומעריך את יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין", אמר נתניהו, "היוזמה שלו מבקשת למנוע סיבוב נוסף של בחירות בישראל. יושב ראש הכנסת ביקש שניפגש בימים הקרובים ואעשה זאת".

בנוסף, ראש הממשלה משגר מסר מרגיע לשותפיו ומבהיר כי לא הוצעה רוטציה ל'כחול לבן' וכי אין לו כוונה לוותר על שותפיו הטבעיים.

"כל השאר - ספינים", אומר נתניהו, "בשום שלב לא הוצעה רוטציה, עד לרגע זה אין קשר בין הליכוד לכחול לבן ואין לי שום כוונה לוותר על שותפיי הטבעיים לממשלת הימין".

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין התייחס הבוקר (רביעי) ליוזמה שהוא מוביל ואמר לאריה גולן ב'כאן רשת ב'', כי "אני בא בידיים נקיות ולא כשליחו של איש. צריך רק להסתכל מסביב ולהבין מה האווירה הציבורית. צריך להיכנס למשא ומתן ולבדוק אם יש אפשרות להקים ממשלה רחבה ויציבה בכנסת העשרים ואחת".

מנגד, יאיר לפיד, חבר בהנהגת 'כחול לבן', צייץ הבוקר: "אין בעיה ללכת לממשלת אחדות. בן אדם אחד, רק אחד, צריך לזוז הצידה. ללכת לטפל בכתבי האישום שלו. הליכוד ימנה במקומו את מי שבא לו. יולי, גדעון, ישראל. תהיה לנו ממשלת אחדות של 75 ח״כים לפחות. בראשות כחול לבן. יציבה. הגונה. עובדת. יש משבר כלכלי בדרך אלינו. בנאדם אחד לא יכול לתקוע מדינה שלמה".

בתוך כך, זאב קם דיווח הבוקר ב'כאן רשת ב'' כי במהלך הלילה הועבר מסר מ'הליכוד' ל'כחול לבן' - בהסכמת ראש הממשלה בנימין נתניהו - שכלל הצעת רוטציה בתפקיד ראש הממשלה לבני גנץ.

בלשכתו של גנץ הכחישו כי התקבלה הצעה שכזו ומטעם 'הליכוד' נמסרה ההכחשה הבאה: "ראש הממשלה לא הציע לגנץ רוטציה ולא יצר איתו קשר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר