פרסום ראשון

הרשת הפופולרית אצל החרדים מטפלת בהזמנות בשבת?

לקוחה שקנתה באתר המקוון של זארה ביום חמישי בלילה, הופתעה לגלות במוצאי שבת, כי ההזמנה שלה טופלה באמצע השבת. הרשת בתגובה: "ההזמנות נעשות אוטומטי" (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אילוסטרציה, סניף של זארה (צילום: shutterstock)

האם אחת החנויות הפופולריות במגזר החרדי מחללת שבת?: לרשת 'זארה' יש מלבד החנויות הפזורות בקניונים המובילים גם אפשרות להזמין את הבגדים און ליין ברשת, אלא של'כיכר השבת' נודע, כי הזמנות שנעשות ביום חמישי בלילה נשלחות באמצע השבת.

איילה, אשת אברך המתגוררת בפתח תקווה שמה לב כי נשלח אליה מייל באמצע שבת מרשת 'זארה'. בתחילה חשבה כי מדובר במענה אוטומטי על הזמנה שביצעה ביום חמישי בלילה.

לדברי איילה: "מכיוון שאני שוכבת בבית, וקשה לי לצאת מהבית לערוך קניות, החלטתי ליהנות מ'הסיילים' של זארה דרך אתר האינטרנט שלהם, ששם יש את כל המבצעים שיש גם בחנויות".

איילה ממשיכה לספר: "במוצאי שבת שמתי לב יחד עם בעלי כי נשלח לנו מייל באמצע שבת, כשבדקנו את המייל, בעלי שם לב כי המוצר שהזמנתי נארז באמצע שבת, וכמעט של תהליך ההזמנה נעשה בשבת".

"היינו בהלם חשבנו שאנו מזמינים מרשת ששומרת שבת ישראל ולא עושים בגללי חילול שבת, אני כבר לא יודעת האם אנחנו נקנה שם, אני לא מעוניינת שבגללי יחללו שבת".

מרשת זארה (גוטקס) נמסר בתגובה לפניית 'כיכר השבת': "תהליך הזמנות און ליין מזארה בישראל מתבצע ע"י זארה ספרד באופן ממוחשב ואוטומטי. אי לכך, מרגע סיום ביצוע ההזמנה באתר מקבל/ת הלקוח/ה הודעות אוטומטיות המשקפות את התקדמות ההזמנה. ההזמנות נארזות ע"י זארה ספרד ונשלחות ארוזות לישראל, ימי אספקת השליחויות לבית הלקוח הם בימים ראשון עד שישי, לא כולל שבתות וחגים".

ההזמנה מרשת זארה (באדיבות המצלם)
ההזמנה מרשת זארה (באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר