"הרגע האחרון"

נעה רוטמן - נכדתו של יצחק רבין מצטרפת לאהוד ברק

נעה רוטמן, נכדתו של רוה"מ המנוח יצחק רבין, מצטרפת למפלגה החדשה של אהוד ברק. "אי אפשר עוד לשבת מנגד. אני מכירה מקרוב את מחיר השנאה וההסתה", אמרה (חדשות)

(צילום: ללא קרדיט)

נעה רוטמן (בן ארצי), נכדתו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, מצטרפת הבוקר (שני) למפלגה החדשה בראשות ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, אהוד ברק, ותהיה חלק מהרשימה לכנסת ה-22.

רוטמן, בת 42, ואם לשלושה ילדים, אמרה כי "ההחלטה להצטרף לעשייה הפוליטית לא היתה פשוטה, אבל אי אפשר עוד לשבת מנגד. אני מכירה מקרוב, מקרוב מאוד, את מחיר השנאה וההסתה. אסור להשלים עם ההקצנה בחברה הישראלית והיא איננה גזירת גורל".

לדבריה, "הגיע הזמן לקבל את ההכרעות הקשות בעבור הילדים שלנו ולהחזיר את הממלכתיות, הבושה והתקווה. אי אפשר עוד למשוך זמן ולצפות שמישהו אחר יעשה את העבודה במקומנו, זו המשמרת של בני הדור שלי. זה החינוך והערכים שקיבלתי ובמידה רבה זהו צעד מתבקש.

"היו לי מחלוקת עם אהוד ברק. היו גם כעסים. אבל, זה הזמן לאנשים אמיצים ונחושים. בעלי ניסיון שלא מפחדים. שמוכנים לשלם את המחיר, שלא באים לחמם את הכסא. נדמה לי שאנחנו ניצבים ברגע האחרון ממש על מנת להחזיר את ישראל למסלול. אם לא הייתי עושה מעשה כעת לא הייתי שלמה עם עצמי".

אהוד ברק אמר כי "אני שמח מאוד על הצטרפותה של נעה. חובתנו להעביר את השרביט לדור הבא ולא להוריש להם את אותן הבעיות והאתגרים עמם המנהיגות הוותיקה היתה צריכה להתמודד. אני מתכוון לעשות את הכל על מנת לאתחל את המדינה מחדש על מנת שילדנו ונכדינו יזכו למציאות טובה יותר מההווה שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר